Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti - a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za… Přejít na celý popis

Gillian McAllisterová: Stane se včera Zítra se stane matkou vraha, ale to nesmí dopustit! Je odhodlaná vracet se den za dnem tak daleko zpátky časem, dokud nenajde způsob, jak tomu zabránit. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti - a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek - a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch - prostě jak hrát a vyhrát.Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát?Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

Sdílet 0

Nakladatel
Edice Knihy Omega
Rozměr
143 x 209 x 45
jazyk
čeština
Počet stran
390
Vydání
1
isbn
978-80-7390-434-0
Vazba
pevná vazba
datum vydání
21.08.2018
ean
9788073904340

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 2 z 5 hvězdiček Ondřej registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Zajímavé téma, ale bohužel špatně podané. Informace se opakují a kniha tak ztrácí čtivost, určitě by se dala zkrátit minimálně o polovinu.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073904340

  • 1 z 5 hvězdiček Jakub registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Za mě teda bída. Už jen podle názvu a obálky knihy jsem čekal úplně jiný obsah. Nakonec se mi akorát dostala nějaká životní cesta nějakýho borca z koncernu P&G. Jo, přelomového podnikatele to možná může zajímat, ale já osobně jsem si z toho vytáhl pár cenných informací a to je prostě málo.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073904340

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda