0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba294 Kč
Běžně 329 Kč
Kniha ( měkká vazba )
NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své… Přejít na celý popis
Šeptání mrtvých zní jasně a zřetelně, zatímco vlastní minulost tone v němé mlze... Více informací
NINJA INOVACE je povinná četba pro každého, kdo chce být v dnešní době úspěšný. Kniha je v první řadě určená pro podnikatele nebo ty, kteří chtějí s vlastním podnikáním začít. Své si v ní však najde každý, kdo chce být úspěšný na profesionální úrovni. Autor knihy Gary Shapiro, prezident a CEO Consumer Electronics Association, měl za dobu své kariéry možnost vidět pády obrovských firemních kolosů a stejně tak i vzestup neznámých projektů vedených jen malým týmem lidí. Proč jsou některé společnosti úspěšné a ostatní se ztratí v zapomnění (nebo budou sloužit jen jako odstrašující příklady), odhaluje v knize Ninja inovace. Ta není pouze o důležitosti inovace, je o celém přístupu k podnikání – přístupu, který autor přirovnává k tomu, jak k úkolům přistupovali ninjové ve feudálním Japonsku. Na příkladech ze skutečného života popisuje ty nejdůležitější předpoklady, které vedou k úspěšnému podnikání. Jaké jsou ty nejdůležitější vlastnosti, které vám zajistí úspěch? Jsou to vlastnosti Ninja inovátorů, s nimiž se v knize seznámíte. Firmy by měly fungovat jako elitní jednotky ninjů soustředící se na jediné: splnit svůj úkol.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.