Vývoj her pro iPhone a iPad Programování pro iOS
Vývoj her pro iPhone a iPad Programování pro iOS - Patrick Alessi Nedostupné

Vývoj her pro iPhone a iPad Programování pro iOS

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Chcete se pustit do vytváření her pro iPhone a iPAD, ale jste nováčkem v oblasti programování pro iOS? Tato kniha vám přístupnou a srozumitelnou formou poradí, jak začít, protože zahrnuje popis všech nezbytných technologií, které potřebujete znát k tomu, abyste mohli vyvíjet zajímavé hry pro iOS. Kniha je rozdělena do dvou hlavních částí – první… Přejít na celý popis

Lena Kiefer: Westwell: Tíživá lehkost lásky Jejich starší sourozenci zemřeli, protože se milovali. Oni byli předurčeni k tomu, aby se nenáviděli. Ale proti citům jsou bezmocní. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Chcete se pustit do vytváření her pro iPhone a iPAD, ale jste nováčkem v oblasti programování pro iOS? Tato kniha vám přístupnou a srozumitelnou formou poradí, jak začít, protože zahrnuje popis všech nezbytných technologií, které potřebujete znát k tomu, abyste mohli vyvíjet zajímavé hry pro iOS. Kniha je rozdělena do dvou hlavních částí – první část popisuje všechny nezbytné nástroje, jako je programovací prostředí Xcode, programovací jazyk C, programovací jazyk Objective-C, a samozřejmě nechybí ani popis frameworku Cocoa Foundation. Jakmile zvládnete tyto základy, budete se moci pustit do prozkoumávání knihoven, které jsou nezbytné pro zahrnutí grafiky, animací a zvuků do her. Rovněž se dozvíte, jak reagovat na akce uživatelů a jak budovat síťové hry. Protože autor knihy Patrick Alessi zastává názor, že studium toho, jak vytvářet hry pro iOS, by mělo být minimálně stejně zábavné jako vytváření her samotných, v téměř každé kapitole této knihy naleznete praktickou ukázku, která vás provede procesem vytvoření jednoduché hry. Tyto ukázky jsou vedeny stylem krok za krokem a je v nich vysvětlován každý důležitý kus kódu, takže budete vždy přesně vědět, co právě děláte a proč to děláte. Přehled kapitol: Hry na iOS Programovací prostředí Xcode Programovací jazyk C57 Programovací jazyk Objective-C Framework Cocoa Foundation Kreslení s UIKit a Core Graphics Reakce na akce uživatele Animování grafi ky API pro audio: tvorba zvuků v iOS Budování síťové hry s GameKitem

Sdílet 0

Nakladatel
Zoner Press
Rozměr
170 x 232 x 20
isbn
978-80-7413-199-8
Počet stran
424
datum vydání
1.10.2012
ean
9788074131998
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda