0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Amazon made its mark sending new books quickly in nice, smile-embossed boxes. But its visionary founder, Jeff Bezos, wasn't content with being a bookseller. He wanted Amazon to become the world's store, where everything is available to everyone, usually in 24 hours. To do so, he developed a corporate culture of relentless ambition and drive… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Level 3: Steve Jobs and the Story of Apple+CD (Secondary ELT Readers)
-
A Day in the Life of Abed Salama: A Palestine Story
-
Unstoppable Us, Volume 1
-
At The Top of the World
-
Deep Work
-
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance
-
Skin in the Game
-
Everyone You Hate is Going to Die
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
Breakfast with Her Excellency and Other Notes of a Zoo Director
-
The White Album
-
The Ring Legends of Tolkien
-
Pavel Haas A Catalogue of the Music and Writings
-
Guns, Germs and Steel
-
The Wit and Wisdom of Tyrion Lannister
-
A View from the Stars
-
Invisible Women
-
The Czechs in a Nutshell
-
Just Kids
-
English for Everyone Practice Book Level 1 Beginner: French language edition
-
The Lucifer Effect
-
Capital
-
All the Knowledge in the World
-
Herbert Puchta´s 101 Tips for Teaching Teenagers
Amazon made its mark sending new books quickly in nice, smile-embossed boxes. But its visionary founder, Jeff Bezos, wasn't content with being a bookseller. He wanted Amazon to become the world's store, where everything is available to everyone, usually in 24 hours. To do so, he developed a corporate culture of relentless ambition and drive and revolutionized retail the way Ford revolutionized manufacturing. Brad Stone has been given unprecedented access to Amazon employees, both current and former, to give readers the first fly-on-the-wall narrative account of the world's largest online retailer. In a club of tech business innovators that includes Steve Jobs, Bill Gates, and Mark Zuckerberg, Bezos stands out for his hyper-competitive business strategies, which are leading Amazon to current ventures from hardware like e-readers and tablet PCs, web hosting for some of the world's most valuable companies, book publishing, and even a top secret space program. The Everything Store will be the revealing, definitive biography of the company and its genius creator.
- Nakladatel
- Bantam Press
- Rozměr
- 152 x 232 x 30
- datum vydání
- 17.10.2013
- ean
- 9780593070468
- Počet stran
- 384
- Hmotnost
- 520 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-593-07046-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE