0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba189 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Kniha na 130 stranách čtenáře provází tématem využití sociálních sítí LinkedIn a Twitter v B2B prodeji a marketingu a od úplných základů, až po praktickou implementaci konceptu v každodenní praxi. Nechybí ukázky externích aplikací, obsahové strategie, praktické návody ani odkazy na zajímavé zdroje. Shrnuli jsme v ní také osobní zkušenosti za… Přejít na celý popis
Až do 21. dubna 2024 budete mít dopravu do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny v České republice ZDARMA! Více informací
Kniha na 130 stranách čtenáře provází tématem využití sociálních sítí LinkedIn a Twitter v B2B prodeji a marketingu a od úplných základů, až po praktickou implementaci konceptu v každodenní praxi. Nechybí ukázky externích aplikací, obsahové strategie, praktické návody ani odkazy na zajímavé zdroje. Shrnuli jsme v ní také osobní zkušenosti za posledních 5 let a poznatky okolo tématu od odborníků z celého světa. Určená je zejména podnikatelům, lidem pracujících na volné noze, marketingových a prodejním expertům, kteří nabízejí produkty či služby jiným společnostem. Knihu ocení také exportéři, kteří hledají rychlý a levný způsob, jak najít a oslovit potenciální partnery v různých koutech světa.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.