0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
The current state of print product performance in German-speaking Europe: from an award publication to a catalogue, from an annual report to a magazine, from a label to a corporate typeface design. Print products can not only be visually experienced, they also decisively contribute to brand development and dialog in the digital age, as… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Street Life. The Street in Art from Kirchner to Streuli
-
Novinka The New Design Rules
-
The Package Design Book 6
-
The Sources of Modern Architecture and Design
-
Serif in Use
-
Jazz Covers. 40th Anniversary Edition
-
Modern Japanese Gardens
-
Art Record Covers. 45th Ed.
-
Annika Nordenskiöld: From Nothing
-
The Vincent van Gogh Atlas
-
Matthew Wong - Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort
-
Theaster Gates: Young Lords and Their Traces
-
Edvard Munch: A Poem of Life, Love and Death
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Brick Architecture - Layer by Layer
-
Chair Anatomy
-
New Rural: Where to Find It and How to Create It
-
Herlinde Koelbl. Angela Merkel. Portraits 1991-2021
-
Ivan Lendl: Alfons Mucha
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
-
Picasso. The Women of His Life
-
Garden City
-
Botanical Sketchbooks
-
The Art Book
The current state of print product performance in German-speaking Europe: from an award publication to a catalogue, from an annual report to a magazine, from a label to a corporate typeface design.
Print products can not only be visually experienced, they also decisively contribute to brand development and dialog in the digital age, as durable marketing tools, always visible, always loud and indispensable. Effective print design can awaken a range of completely different emotions through its haptic characteristics and tangibility. Convincing print products must be appealing and impressive just by touch. From an anniversary publication to a catalogue, from an annual report to a magazine, from a label to corporate type design – and half a dozen other categories: This publication sifts through, documents and comments on the current state of performance of print products in the German-speaking countries. Particular emphasis is placed on a holistic view of all disciplines. This encompasses all steps from planning to processing that are involved in the conception, design and realization of a successful print project.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Niggli
- Rozměr
- 20,5 x 26,7 x m
- isbn
- 978-3-7212-1022-4
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.01.2023
- ean
- 9783721210224
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE