4.5 z 5 hvězdiček
pevná vazba268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě. Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní… Přejít na celý popis
Na jeho hlavu je vypsána milionová odměna. Ona bojuje za svou sestru a zkusí ho vydírat... Více informací
Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě. Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení. Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače.
Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším. Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru. Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady.
Tato kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci. Dozvíte se také: která schopnost zvýší podle miliardáře Warrena Buffetta vaši hodnotu o 50 %, proč vaše práce může spadat do kategorie, kde 75 nebo víc % vašeho příjmu závisí na vaší schopnosti prodat své nápady, jaké tři společné body mají zakladatelé Airbnb s úspěšnými hollywoodskými filmy, proč byste měli dospělé lidi přesvědčovat jazykem třeťáků, jakou metodu použili Steve Jobs, Leonardo da Vinci a Picasso, aby ze svých mozků dostali to nejlepší a mnoho dalšího.
3.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 1× 2 hvězdičky 1× 1 hvezdička
4 z 5 hvězdiček Šárka registrovaný uživatel
kniha mile překvapila
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788075850416
5 z 5 hvězdiček Zdeněk Drexler registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Kniha splnila má očekávání. Čtenář v ní najde postřehy ze života podnikatelů, leaderů a úspěšných projektů. Inspirativní...
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788075850416
2 z 5 hvězdiček Bohuslava Hrušková registrovaný uživatel Zakoupil produkt
No, čekala jsem více
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788075850416
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.