0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Want to begin taking on freelance design projects, but you’re unsure of how to start? Maybe you’ve looked at a few resources on building a design business, but their advice seems too big, overwhelming, or out-of-reach for what you’re hoping to achieve right now? If you’re looking for freelancing basics, truly for beginners, to give you… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Millionaire Real Estate Investor
-
Rich Forever
-
What It Takes
-
The Prince
-
War
-
In This Economy?
-
The Chancellor: The Remarkable Odyssey of Angela Merkel
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
This Is Strategy
-
Going Infinite
-
The Psychology of Wealth
-
Novinka The Wealth Ladder
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Growth. A Reckoning
-
House of Huawei
-
Making Sense of Chaos
-
Four Thousand Weeks
-
Abyss: The Cuban Missile Crisis 1962
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
How Tyrants Fall
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
Tyranny of the Minority
-
Climate capitalism
-
Our Next Reality
Want to begin taking on freelance design projects, but you’re unsure of how to start? Maybe you’ve looked at a few resources on building a design business, but their advice seems too big, overwhelming, or out-of-reach for what you’re hoping to achieve right now? If you’re looking for freelancing basics, truly for beginners, to give you the confidence to take on your first few independent projects, Designing For Local Communities is for you.Designing For Local Communities encourages the reader to find their first clients in their local community. By working with small businesses, the designer can build a freelancing portfolio, while simultaneously investing in their neighborhood. Lessons are tailored for working with these small-scale clients, with examples, interviews, and exercises that will build a strong foundation for an independent design practice.Dispelling the myth that you must live in a big city or work for huge brand clients to be considered successful in the design industry, Meaghan Barry celebrates the benefits of working directly with small businesses and non-profits, building value for designers and the businesses on their doorstep.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Bloomsbury Publishing PLC
- Rozměr
- 161 x 229 x 12
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 176
- Hmotnost
- 386 g
- isbn
- 978-1-350-40096-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 29.05.2025
- ean
- 9781350400962
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE