Delegování jako způsob manažerského myšlení

Autor Martin Cipro

Delegování jako způsob manažerského myšlení - Martin Cipro Nedostupné

Delegování jako způsob manažerského myšlení

Autor Martin Cipro

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Britské dobrodružství Jamese Martina

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 499 Kč

Britské dobrodružství Jamese Martina

Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny… Přejít na celý popis

Lynn Painter: Lepší než ve filmu Beznadějná romantička Liz je ochotná udělat cokoliv, aby získala svého vysněného prince na bílém koni. I kdyby to znamenalo spřátelit se s Wesem, klukem ze sousedství, který jí už od dětství dokazuje, že je prvotřídní osinou v zadku.. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám s jistotou vlastní kontroly kvality. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat a na analýzu manažerovy motivace k delegování. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníky a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníků. Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování v této souvislosti chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základy "filozofie" úspěšného řízení.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
169 x 240 x 9
datum dotisku
20.02.2020
ean
9788024729459
Počet stran
160
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
datum vydání
1.06.2009
isbn
978-80-247-2945-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda