0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Discover the fascinating story behind Rolex, the world’s most iconic luxury watch brand. In The making of a status symbol, acclaimed business historian Pierre-Yves Donzé offers a captivating and deeply researched exploration of how a small Swiss watch company transformed itself into a global emblem of success, wealth and prestige. Challenging… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sheer: Yves Saint Laurent
-
1000 Deadstock Sneakers: The Dream Collection
-
Icons of Style – Taylor Swift
-
The Fashion Vlogger's Handbook
-
Symboly
-
Ztracený symbol
-
The Lost Symbol
-
Člověk a jeho symboly
-
Tarot symbolů
-
Making Sense of Chaos
-
Ztracený symbol - ilustrované vydání
-
Symboly (78 symbolů + výkladová kniha)
-
Ztracený symbol
-
Ztracený symbol
-
The NASA Archives. 45th Ed.
-
Paul Smith
0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba -
Keltské symboly
-
Pop Art
-
Jazz Covers. 40th Anniversary Edition
-
Léčivé symboly andělů
-
Divoký symbol
-
Kids of Cosplay
-
Symboly reiki - velká kniha
-
Tarot symbolů
Discover the fascinating story behind Rolex, the world’s most iconic luxury watch brand. In The making of a status symbol, acclaimed business historian Pierre-Yves Donzé offers a captivating and deeply researched exploration of how a small Swiss watch company transformed itself into a global emblem of success, wealth and prestige.
Challenging the myth that Rolex’s dominance is solely due to superior craftsmanship, Donzé reveals the brand’s strategic partnership with an American advertising agency and its genius for storytelling, which allowed it to turn a simple timepiece into a powerful status symbol. Spanning the twentieth century, this book provides a compelling case study of how creative industries have shaped consumer culture and the global luxury market.
This book is a must-read for anyone fascinated by fashion and luxury, the evolution of consumer culture or the power of branding. Whether you’re a scholar, student or general reader intrigued by the enduring allure of Rolex, The making of a status symbol offers an engaging and insightful journey through the history of a brand that has become synonymous with excellence and success.
- Nakladatel
- Manchester University Press
- Rozměr
- 138 x 216
- datum vydání
- 3.06.2025
- ean
- 9781526188410
- Počet stran
- 272
- Hmotnost
- 322 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-5261-8841-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE