0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
This comprehensive textbook constitutes an essential tool for students and professionals who want to work in the field of visual merchandising in retail, a discipline which combines the principles of marketing, creativity and design. It covers all aspects of the profession, from window display to in-store areas, and all kinds of stores, from… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
The Avant-Gardists
-
Novinka The New Design Rules
-
Brick Architecture - Layer by Layer
-
Art A Children's Encyclopedia
-
Henri Rousseau
-
David Hockney. My Window
-
Surrealists in New York
-
The Art of Pin-up. 40th Ed.
-
Edvard Munch: A Poem of Life, Love and Death
-
Wood: Cosy Interiors for Timeless Living Spaces
-
Serge Ramelli: Paris (color)
-
Garden City
-
Chair Anatomy
-
Stone Houses
-
New Rural: Where to Find It and How to Create It
-
Ivan Lendl: Alfons Mucha
-
Organized Living: Solutions and Inspiration for Your Home
-
The Sources of Modern Architecture and Design
-
Matthew Wong - Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort
-
Charles J. Stick and His Gardens
-
Marvel Myths and Legends
-
Botanical Sketchbooks
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
This comprehensive textbook constitutes an essential tool for students and professionals who want to work in the field of visual merchandising in retail, a discipline which combines the principles of marketing, creativity and design. It covers all aspects of the profession, from window display to in-store areas, and all kinds of stores, from small outlets, pop-up shops and concept stores, to shopping malls, flagship shops and department stores. Aspects such as lighting, colour, interior architecture and different display styles, by means of classic approaches as well as the most avant-garde developments are widely referenced and explained in this publication, through many examples from around the world. This reference guide will help fashion related merchandising and design students and visual merchandisers to plan the best strategies to get the consumer’s attention. It includes basic sales psychology aspects and describes the different job opportunities there are for visual merchandisers.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Hoaki
- Rozměr
- 296 x 211 x 21
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 240
- Hmotnost
- 934 g
- isbn
- 978-84-17-65606-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 21.02.2020
- ean
- 9788417656065
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE