0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba241 Kč
Běžně 269 Kč
Kniha
Internet 2.0 přinesl nový druh reklamy - Reklamu 2.0. Kultura se v ní slučuje s obchodem a stává se jediným způsobem, jak se mohou inzerenti a značky spojit s mladými lidmi a jejich světem. Musíte mluvit správný jazykem - audio i video, reálně i virtuálně - na správném místě. Autora této knihy Kinga Adze výzkum přivedl na mnoho míst po celém světě… Přejít na celý popis
Mrtvý politik i fotbalová hvězda, zmatená Metropolitní policie a stopy vedoucí k sexuální pracovnici. Nový Robert Brynzda je tady! Více informací
Internet 2.0 přinesl nový druh reklamy - Reklamu 2.0. Kultura se v ní slučuje s obchodem a stává se jediným způsobem, jak se mohou inzerenti a značky spojit s mladými lidmi a jejich světem. Musíte mluvit správný jazykem - audio i video, reálně i virtuálně - na správném místě. Autora této knihy Kinga Adze výzkum přivedl na mnoho míst po celém světě. Navštívil skateparky, kluby, koncerty i street artové události. Mluvil s mladými lidmi, aby zjistili, co je opravdu zasáhne a mluvil také k mladým reklamním kreativcům, dokud se mu nepodařilo dosáhnout ideálního spojení.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.