0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba241 Kč
Běžně 269 Kč
Kniha
Internet 2.0 přinesl nový druh reklamy - Reklamu 2.0. Kultura se v ní slučuje s obchodem a stává se jediným způsobem, jak se mohou inzerenti a značky spojit s mladými lidmi a jejich světem. Musíte mluvit správný jazykem - audio i video, reálně i virtuálně - na správném místě. Autora této knihy Kinga Adze výzkum přivedl na mnoho míst po celém světě… Přejít na celý popis
Beznadějná romantička Liz je ochotná udělat cokoliv, aby získala svého vysněného prince na bílém koni. I kdyby to znamenalo spřátelit se s Wesem, klukem ze sousedství, který jí už od dětství dokazuje, že je prvotřídní osinou v zadku.. Více informací
Internet 2.0 přinesl nový druh reklamy - Reklamu 2.0. Kultura se v ní slučuje s obchodem a stává se jediným způsobem, jak se mohou inzerenti a značky spojit s mladými lidmi a jejich světem. Musíte mluvit správný jazykem - audio i video, reálně i virtuálně - na správném místě. Autora této knihy Kinga Adze výzkum přivedl na mnoho míst po celém světě. Navštívil skateparky, kluby, koncerty i street artové události. Mluvil s mladými lidmi, aby zjistili, co je opravdu zasáhne a mluvil také k mladým reklamním kreativcům, dokud se mu nepodařilo dosáhnout ideálního spojení.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.