0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
In 1999, Joseph Pine and James Gilmore offered this idea to readers as a new way to think about connecting with customers and securing their loyalty. As a result, their book "The Experience Economy" is now a classic, embraced by readers and companies worldwide and read in more than a dozen languages. And though the world has changed in many… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
In This Economy?
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Energy and its impact on economics growth in the world economy
-
Novinka Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition
-
Corporate Finance (2nd revised edition)
-
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
-
Hegarty on Advertising
-
The Prince
-
An Ugly Truth
-
How Big Things Get Done
-
War
-
Going Infinite
-
The Psychology of Wealth
-
The Chancellor: The Remarkable Odyssey of Angela Merkel
-
Making Sense of Chaos
-
China Room
-
Growth. A Reckoning
-
Novinka The Wealth Ladder
-
What It Takes
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
This Is Strategy
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
The Social Brain
-
Rich Forever
In 1999, Joseph Pine and James Gilmore offered this idea to readers as a new way to think about connecting with customers and securing their loyalty. As a result, their book "The Experience Economy" is now a classic, embraced by readers and companies worldwide and read in more than a dozen languages. And though the world has changed in many ways since then, the way to a customer's heart has not. In fact, the idea of staging experiences to leave a memorable and lucrative impression is now more relevant than ever. With an ongoing torrent of brands attacking consumers from all sides, how do you make yours stand out? Welcome to the new "Experience Economy". With this fully updated edition of this book, Pine and Gilmore make an even stronger case that experience is the missing link between a company and its potential audience. It offers new rich examples including the U.S. Army, Heineken Experience, Autostadt, Vinopolis, American Girl Place, and others to show fresh approaches to scripting and staging compelling experiences, while staying true to the very real economic conditions of the day.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Harvard Business Review Press
- Rozměr
- 141 x 209 x 36
- datum vydání
- 5.07.2011
- ean
- 9781422161975
- Počet stran
- 400
- Hmotnost
- 405 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-4221-6197-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE