0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
This innovative collection builds on current multimodal research to showcase image-centric practices in contemporary media, unpacking the increasing extent to which the visual plays a principal role in modern day communication. The volume begins by providing a concise overview of the history and development of multimodal research with respect… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
English for Everyone Practice Book Level 1 Beginner: French language edition
-
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
Buyology
-
Help Your Kids with English, Ages 10-16 (Key Stages 3-4)
-
The Art and Making of Arcane
-
National Geographic Almanac 2019
-
All the Knowledge in the World
-
The Summer We Crossed Europe in the Rain
-
A Day in the Life of Abed Salama: A Palestine Story
-
Spinning Out
-
Vultures in the hotel Continental
-
What Every BODY is Saying
-
Hold on to Your Kids
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
Cats of the World
-
The Slavic Myths
-
Who Moved My Cheese
-
DOBRÁ CENA The Concept of Juristic Person
Zbývá 1 ksKončí za 72 d -
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
The Landscape for Raising and Training Ceremonial Carriage Horses in Kladruby nad Labem
-
Bobby Fischer Teaches Chess
-
Gilded One Line a Day: A Five-Year Memory Book
-
Daring Greatly
This innovative collection builds on current multimodal research to showcase image-centric practices in contemporary media, unpacking the increasing extent to which the visual plays a principal role in modern day communication. The volume begins by providing a concise overview of the history and development of multimodal research with respect to image-centricity, with successive chapters looking at how image-centricity emerges over time, unfolds in relation to language and other features in global design strategies. Bringing together contributions from both established and emerging researchers in multimodality and social semiotics, the book presents case studies on a variety of image-centric genres and domains, including magazines, advertising discourse, multimedia storytelling, and social media platforms. The aims of the book are, to interrogate the new multimodal genres, relations, forms of analysis, and methods of production that emerge from a greater reliance on visual components. Refining and broadening current understandings of image-centricity in today's media sphere, this collection will be of particular interest to scholars and students in multimodality, social semiotics, applied linguistics, language and media, and discourse analysis.
- Nakladatel
- Taylor & Francis
- Rozměr
- 157 x 237 x 25
- datum vydání
- 23.12.2019
- ean
- 9781138596085
- Počet stran
- 320
- Hmotnost
- 605 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-138-59608-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE