Hodnocení a recenze čtenářů

4.2 z 5 17 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Verča Kovářová

Úžasně povídky

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 2 z 5 hvězdiček Ivana Maříková

Za mě zklamání. Strašné. Polovina knihy byla o věcech, které už známe z předchozích knih. Navíc se furt nemůžu smířit s tím koncem trilogie, takže pasáže se Zachem mě nebavily. Stále nemůžu pochopit, jak Alyssa mohla nechat někoho čekat 60 let a pak opustit svojí rodinu a svoje děti, aby si založila rodinu novou. Konečně jsem se začetla až když rodila v Říši divů. Nevím no... prostě zklamání.

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 3 z 5 hvězdiček Anonym

Během série jsem si hrozně oblíbila Zacha a kdyžtak umíral tak jsem hrozně brečela .když byl konec knížky nemohla jsem uvěřit že není další díl

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 5 z 5 hvězdiček Áňa

Skvělý návrat v podobě povídek. Každý fanoušek Šepotání musí být nadšený!

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

Povídky "Kluk v pavučině" a "Šest nemožných věcí se mi opravdu moc líbily, ale prostřední "Můra v zrcadle" byla sice... zajímavá, ale v podstatě mi nic moc nového nepřinesla. "Kluk v pavučině" je o Alison, Alyssině matce, o všem, čím si prošla, o jejím setkání s Morfeem a následné záchraně Thomase - Alyssina táty. Ráda jsem si početla o Alison (přestože to není moje nijak oblíbená postava). "Můra v zrcadle" je v podsatě o několika scénách z předchozích dílů z pohledu Zacha, které studuje Morfeus (to jsem vysvětlila asi trošku...nemotorně). Morfeus se jednoduše po konci Zrcadlení rozhodne zjistit, co Alyssa na Zachovi vidí a tak navštíví Vlak vzpomínek a koukne se do Zachovi hlavy. A to nejlepší na konec, to, na co jsem se tak moc těšila: "Šest nemožných věcí" vypráví o Alysse, jejím životě poté, co skončí Zrcadlení. (SPOILER) Celou tuto povídku jsem si moc užívala, dokonce mi i vehnala oči do očí scéna v nemocnici. Byla jsem nadšená "akcí" Alyssiny falešné smrti a samozřejmě to na co jsem celou dobu tolik čekala - Alyssino opětovné setkání s Morfeem a korunovace. Komu se líbila série Šepotání rozhodně by neměl tuhle vedlejší knihu vynechat!!!

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Adamcová

Jsem moc ráda, že jsem se mohla vrátit k tomuto úžasnému příběhu.

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 5 z 5 hvězdiček Jana H.

Moc hezké povídky.Každý si najde tu svou,která ho zasáhne.Líbilo se mi.

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 3 z 5 hvězdiček Jakahol

První dvě povídky mě bohužel zklamaly. V první jsme se nového nedozvěděli skoro nic a ta druhá na tom nebyla o moc lépe. Celou dobu jsem se těšila, až se jimi prokoušu k té poslední, ve kterou jsem vkládala naděje na záchranu knihy. Naštěstí nebyly plané a závěrečná povídka mne potěšila natolik, že knize odpouštím prvotní zklamání. Takže pokud se ještě na chvíli chcete vrátit do říše divů, tato kniha by vám neměla chybět.

Kniha, CooBoo, 2016, 9788075442109

• 5 z 5 hvězdiček Nikola Vašíčková

Parádní povídky. I když jsem od obličeje nemohla odtrhnout kapesník :D