0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
Imagine, if you can, the world of business - without corporate strategy. Remarkably, fifty years ago that''s the way it was. Businesses made plans, certainly, but without understanding the underlying dynamics of competition, costs, and customers. It was like trying to design a large-scale engineering project without knowing the laws of physics… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Menu of Happiness
-
Novinka Scenes from the Bible
-
The Golden Gate
-
Spirit Crystals
-
No Friend to This House
-
Death of an Ordinary Man
-
Novinka Hot Wheels: The Official Hot Wheels Annual 2026
-
Novinka Old Christmas
-
The Mandelbaum Gate
-
Novinka Africa Is Not a Country, 2nd Edition
-
Configuring SAP S/4HANA Finance
-
Slow Burn Summer
-
Cats of the World
-
Breakfast with Her Excellency and Other Notes of a Zoo Director
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Explore
-
This Is Strategy
-
The Wonderful Wizard of Oz: Accessible Easier Edition
-
Daughter of No Worlds
-
English for Everyone Practice Book Level 1 Beginner: French language edition
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
The Lady of the Lake
-
Lords of Crypto Crime
-
Theaster Gates: Young Lords and Their Traces
Imagine, if you can, the world of business - without corporate strategy. Remarkably, fifty years ago that''s the way it was. Businesses made plans, certainly, but without understanding the underlying dynamics of competition, costs, and customers. It was like trying to design a large-scale engineering project without knowing the laws of physics. But in the 1960s, four mavericks and their posses instigated a profound shift in thinking that turbocharged business as never before, with implications far beyond what even they imagined. In The Lords of Strategy, renowned business journalist and editor Walter Kiechel tells, for the first time, the story of the four men who invented corporate strategy as we know it and set in motion the modern, multibillion-dollar consulting industry:Bruce Henderson, founder of Boston Consulting GroupBill Bain, creator of Bain & CompanyFred Gluck, longtime Managing Director of McKinsey & CompanyMichael Porter, Harvard Business School professorProviding a window into how to think about strategy today, Kiechel tells their story with novelistic flair. At times inspiring, at times nearly terrifying, this book is a revealing account of how these iconoclasts and the organizations they led revolutionized the way we think about business, changed the very soul of the corporation, and transformed the way we work.
- Nakladatel
- Harvard Business Review Press
- Rozměr
- 167 x 238 x 30
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 368
- Hmotnost
- 684 g
- isbn
- 978-1-59139-782-3
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 3.03.2010
- ean
- 9781591397823
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE