5.0 z 5 hvězdiček
kniha268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými zaměstnanci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery. Tato knížka vám ukáže, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a… Přejít na celý popis
Na jeho hlavu je vypsána milionová odměna. Ona bojuje za svou sestru a zkusí ho vydírat... Více informací
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými zaměstnanci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery. Tato knížka vám ukáže, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.