0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
You Don't Have to be Loud
-
How to Live. What To Do.: How great novels help us change
-
How Not to Die
-
How to Find Love
-
SAS Survival Guide
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Buyology
-
The Art and Making of Arcane
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
The Slavic Myths
-
The White Album
-
What Every BODY is Saying
-
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia Volume III
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
Hold on to Your Kids
-
Magnificent Minds
-
Novinka Negotiation Genius
-
The Summer We Crossed Europe in the Rain
-
Legendary Escapes
-
Gilded One Line a Day: A Five-Year Memory Book
-
At The Top of the World
-
The Aztec Myths
-
The 5 Love Languages of Children
-
The Oxygen Advantage
How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to nature for inspiration, combining unusual systems, challenging set boundaries and many more. Each strategy is packed with great examples of successful contemporary and historical designs – from a designer dress made out of an old typewriter to ticket machines powered by recycled bottles in China, via the reimagining of famous brand logos and mis-use of photocopiers.Packed with great examples of innovative thinking in graphic design, advertising, photography, illustration, architecture, product design, furniture design, industrial design, animation, digital design, car design engineering, art and fashion. About the Author John Ingledew has taught and written about design, photography and creative thinking for 20 years, worked at universities in Europe, America and Japan, and recently helped to set up an Art School in Northern China. He is a Visiting Professor at The London School of Film, Media and Design at The University of West London.
- Nakladatel
- Laurence King
- datum vydání
- 1.01.2015
- ean
- 9781780677293
- Počet stran
- 184
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-1-78067-729-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE