How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking

Autor Ingledew

How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking - Ingledew Nedostupné

How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking

Autor Ingledew

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to… Přejít na celý popis

Darcy Coates: Smrt v domě Gillespieů Smrt řádění zrůdy neukončí, jen na čas pozastaví. V temných zákoutích domu stále čeká na svoji pomstu... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to nature for inspiration, combining unusual systems, challenging set boundaries and many more. Each strategy is packed with great examples of successful contemporary and historical designs – from a designer dress made out of an old typewriter to ticket machines powered by recycled bottles in China, via the reimagining of famous brand logos and mis-use of photocopiers.Packed with great examples of innovative thinking in graphic design, advertising, photography, illustration, architecture, product design, furniture design, industrial design, animation, digital design, car design engineering, art and fashion. About the Author John Ingledew has taught and written about design, photography and creative thinking for 20 years, worked at universities in Europe, America and Japan, and recently helped to set up an Art School in Northern China. He is a Visiting Professor at The London School of Film, Media and Design at The University of West London.

Sdílet 0

Nakladatel
Laurence King
datum vydání
1.01.2015
ean
9781780677293
Počet stran
184
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-1-78067-729-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda