Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy Massi Marta

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy - Massi Marta

Digital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy

Massi Marta

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon.With contributions from an… Přejít na celý popis

E-knihy Diany Gabaldon – Cizinka a Lord John za 149 Kč Bichle od Diany Gabaldon ve čtečce nic neváží, takže proč si jich nepořídit hned několik? Tím spíš, když každá stojí jen 149 Kč! Více informací

Popis

This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon.

With contributions from an international range of scholars, the book examines how digital transformation is changing the way the arts are produced and consumed. As relative late adopters of digital technologies, the arts organizations are shown to be struggling to adapt, as issues of authenticity, legitimacy, control, trust, and co-creation arise.

Leveraging a variety of research approaches, the book identifies managerial implications to render a collection that is valuable reading for scholars involved with arts and culture management, the creative industries and digital transformation more broadly.

Sdílet 0

Nakladatel
Taylor & Francis
datum vydání
29.12.2020
isbn
978-0-367-35115-1
ean
9780367351151
Jazyk
angličtina
Počet stran
276
Vazba
pevná vazba

Jak si vede v knihy Dobrovský?

476427. v e-shopu | 475935. minulý týden | 214510. nejlepší dosažené 04.05.2021

12705. v Nonfiction | 12691. nejlepší dosažené 09.06.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora