5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaDigital Transformation in the Cultural and Creative Industries : Production, Consumption and Entrepreneurship in the Digital and Sharing Economy
Kniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon. With contributions from… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Art and Making of Arcane
-
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca
-
Hold on to Your Kids
-
All the Knowledge in the World
-
Who Moved My Cheese
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
At The Top of the World
-
The Summer We Crossed Europe in the Rain
-
A Day in the Life of Abed Salama: A Palestine Story
-
Vultures in the hotel Continental
-
The Landscape for Raising and Training Ceremonial Carriage Horses in Kladruby nad Labem
-
The White Album
-
What Every BODY is Saying
-
A View from the Stars
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
Cats of the World
-
The Slavic Myths
-
The Aztec Myths
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
DOBRÁ CENA The Concept of Juristic Person
Zbývá 1 ksKončí za 72 d -
Bobby Fischer Teaches Chess
-
Gilded One Line a Day: A Five-Year Memory Book
-
Daring Greatly
-
The Oxygen Advantage
This research-based book investigates the effects of digital transformation on the cultural and creative sectors. Through cases and examples, the book examines how artists and art institutions are facing the challenges posed by digital transformation, highlighting both positive and negative effects of the phenomenon. With contributions from an international range of scholars, the book examines how digital transformation is changing the way the arts are produced and consumed. As relative late adopters of digital technologies, the arts organizations are shown to be struggling to adapt, as issues of authenticity, legitimacy, control, trust, and co-creation arise. Leveraging a variety of research approaches, the book identifies managerial implications to render a collection that is valuable reading for scholars involved with arts and culture management, the creative industries and digital transformation more broadly.
- Nakladatel
- Taylor & Francis
- Rozměr
- 163 x 242 x 22
- datum vydání
- 29.12.2020
- ean
- 9780367351151
- Počet stran
- 276
- Hmotnost
- 588 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-367-35115-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE