Marketing menších a středních firem Vladimír John audiokniha (CD)

Marketing menších a středních firem - Vladimír John Sleva 31

Marketing menších a středních firem audiokniha (CD)

Vladimír John

Mám
Chci si koupit

Audiokniha

Do košíku

268 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 299 Kč

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketinguMarketing menších a středních firem přináší 8… Přejít na celý popis

Sleva na EZO Nechte se unést vyšší mocí a pronikněte do tajů esoteriky - nyní se slevou 70 %. Více informací

Popis

Spojte své jméno s názvem firmy – Stanovte si cílovou skupinu – Nastavte si jasnou strategii marketingu – Vytvořte si komunikační mix – Komunikujte vždy jeden produkt – Budujte svou značku – Nezanedbávejte stálé zákazníky – Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit – Nejčastější chyby v marketinguMarketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. délka 38 min. 01s.

Sdílet 0

Nakladatel
MERIGLOBE BUSINESS ACADEMY
datum vydání
22.10.2014
ean
8594177720059
Jazyk
čeština
Vazba
CD
Rozměr
137x187mm

Bestseller v knihy Dobrovský

300585. v e-shopu | 300111. minulý týden

68. v Odborná literatura na CD | 69. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora