Zákaznická strategie při správě společností

Zákaznická strategie při správě společností - Kaj Storbacka; Jarmo R. Lehtinen Nedostupné

Zákaznická strategie při správě společností

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dědictví špionů

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Dědictví špionů

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a… Přejít na celý popis

J. T. Geissinger: Nádherně krutý Pocit bezpečí může být pouhou iluzí. A že ne každý zachránce je hrdina... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.

Sdílet 0

Nakladatel
Profesional publishing
Rozměr
165 x 240 x 6
jazyk
čeština
Počet stran
95
Vydání
1
isbn
978-80-7431-094-2
Vazba
měkká vazba
datum vydání
2.10.2012
ean
9788074310942

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda