Zákaznická strategie při správě společností

Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo

Zákaznická strategie při správě společností

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a… Přejít na celý popis

Letní knižní koktej | 100 KNIŽNÍCH HITŮ ZA PÁR KORUN Namíchejte si svůj letní knižní koktejl ze stovky knížek za ceny od 49 Kč! Více informací

Popis

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.

Sdílet 0

Nakladatel
Profesional publishing
datum vydání
2.10.2012
isbn
978-80-7431-094-2
ean
9788074310942
Počet stran
95
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
164x240mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

328575. v e-shopu | 328542. minulý týden

2588. v Politika, Společnost |

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora