5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba348 Kč
Běžně 389 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Manažeři, tvůrčí pracovníci, lektoři a všichni, kteří chtějí či potřebují myslet kreativně se v praktické a čtivé příručce dozvědí, jak rozvíjet vlastní kreativitu sebe samého i jak rozvíjet, podporovat a využívat kreativitu spolupracovníků ve firmě či jakékoliv jiné organizaci. Naučíte se nejdůležitější kreativní techniky (např. brainstorming,… Přejít na celý popis
Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací
Manažeři, tvůrčí pracovníci, lektoři a všichni, kteří chtějí či potřebují myslet kreativně se v praktické a čtivé příručce dozvědí, jak rozvíjet vlastní kreativitu sebe samého i jak rozvíjet, podporovat a využívat kreativitu spolupracovníků ve firmě či jakékoliv jiné organizaci. Naučíte se nejdůležitější kreativní techniky (např. brainstorming, myšlenkové mapy, brainwriting, mentální provokace a další, i méně známé techniky), dozvíte se jejich výhody a nevýhody a situace, pro které mohou být použity. Poznáte 11 největších zabíjáků kreativity a budete umět úspěšně projít pěti kroky kreativního procesu - od určení cíle až po finální kreativní řešení. Pochopíte, čím se odlišuje rutina a kreativita, jak odkrýt divoké myšlení a čím se vyznačuje kreativní osobnost. Knížka obsahuje velké množství praktických tipů, rad a příkladů, a jejím autorem je známý odborník na rozvoj komunikačních a manažerských dovedností.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.