Marketing Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová

Kniha

Do košíku

219 Kč s DPH

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Ezo za 49 Mozek i duše potřebují péči. Vybrali jsme pro vás knížky, které s tím mohou pomoci, a dali jim přívětivou cenovku 49 Kč! Více informací

Popis

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Sdílet 0

Nakladatel
Fortuna
datum vydání
1.6.2010
isbn
978-80-7168-979-9
ean
9788071689799
Jazyk
čeština
Počet stran
248
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
145x205mm

Bestseller v knihy Dobrovský

40470. v e-shopu | 43028. minulý týden

5. v Marketing, Management |

46. v Ekonomika |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora