0.0 z 5 hvězdiček
kniha286 Kč
Běžně 319 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Nejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi. Termíny jsou v knize řazeny abecedně, u každého z nich následuje jeho definice a komentář a navíc je uvedena i případová studie nebo cvičení, aby čtenář prakticky pochopil, jak je taková znalost či… Přejít na celý popis
Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací
Nejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi. Termíny jsou v knize řazeny abecedně, u každého z nich následuje jeho definice a komentář a navíc je uvedena i případová studie nebo cvičení, aby čtenář prakticky pochopil, jak je taková znalost či dovednost v praxi využívána.
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček wnikisek registrovaný uživatel
Díky této knize jsem pochopila spousty pojmů a termínů týkající se managementu, což mi na škole usnadnilo zvládnutí zkoušky z managementu.
Kniha, BizBooks, 2006, 9788025110010
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.