Machine Learning: Architecture in the age of Artificial Intelligence
Machine Learning: Architecture in the age of Artificial Intelligence - Phil Bernstein Nedostupné

Machine Learning: Architecture in the age of Artificial Intelligence

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

'The advent of machine learning-based AI systems demands that our industry does not just share toys, but builds a new sandbox in which to play with them.' - Phil Bernstein The profession is changing. A new era is rapidly approaching when computers will not merely be instruments for data creation, manipulation and management, but, empowered by… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

'The advent of machine learning-based AI systems demands that our industry does not just share toys, but builds a new sandbox in which to play with them.' - Phil Bernstein

The profession is changing. A new era is rapidly approaching when computers will not merely be instruments for data creation, manipulation and management, but, empowered by artificial intelligence, they will become agents of design themselves. Architects need a strategy for facing the opportunities
and threats of these emergent capabilities or risk being left behind. Architecture's best-known technologist, Phil Bernstein, provides that strategy. Divided into three key sections - Process, Relationships and Results - Machine Learning lays out an approach for anticipating, understanding and managing a world in which computers often augment, but may well also supplant, knowledge workers like architects. Armed with this insight, practices can take full advantage of the new technologies to future-proof their business.

Features chapters on:
*Professionalism
*Tools and technologies
*Laws, policy and risk
*Delivery, means and methods
*Creating, consuming and curating data
*Value propositions and business models.

Sdílet

Nakladatel
Taylor & Francis
Rozměr
157 x 240 x 18
datum vydání
1.05.2022
ean
9781914124013
Počet stran
186
Hmotnost
528 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-1-914124-01-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda