Graphic Design: A History (3rd Edition)

Autor J. Eskilson

Graphic Design: A History (3rd Edition) - J. Eskilson Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

For the third edition of Graphic Design Stephen Eskilson has, with the aid of 540 new and existing images, updated key parts of the book. Most notably he has expanded the introduction to begin with the origins of writing and added a new chapter 11 that investigates current trends in digital design.  Organized chronologically, the book… Přejít na celý popis

Michala Ries: Zadrž dech Nenávidí její pokřivený odraz. Mohl by milovat její skutečné já? Co se stane, když ji dožene minulost, před kterou chtěla utéct? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

For the third edition of Graphic Design Stephen Eskilson has, with the aid of 540 new and existing images, updated key parts of the book. Most notably he has expanded the introduction to begin with the origins of writing and added a new chapter 11 that investigates current trends in digital design.  Organized chronologically, the book traces the impact of politics, economics, war, nationalism, colonialism, gender and art on graphic designers working in print and film and with the latest web, multimedia and emerging digital technologies.  From the Back Cover For the third edition of Graphic Design Stephen Eskilson has, with the aid of 540 new and existing images, updated key parts of the book. Most notably he has expanded the introduction to begin with the origins of writing and added a new chapter 11 that investigates current trends in digital design.  Organized chronologically, the book traces the impact of politics, economics, war, nationalism, colonialism, gender and art on graphic designers working in print and film and with the latest web, multimedia and emerging digital technologies.

Sdílet 0

Nakladatel
Laurence King
datum vydání
1.01.2018
ean
9781786273970
Počet stran
472
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
isbn
978-1-78627-397-0

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda