5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba384 Kč
Běžně 429 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Se slevou nabízíme poslední mírně poškozené exempláře Autorka této knihy si klade za cíl jasně zformulovat, uspořádat a rozčlenit velké množství složitých problémů, na které narazí každý designér ve snaze úspěšně a efektivně používat typografické postupy a metody, ale zároveň nechce tyto otázky příliš zjednodušovat. Kniha je určena pro designéry… Přejít na celý popis
Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací
Se slevou nabízíme poslední mírně poškozené exempláře Autorka této knihy si klade za cíl jasně zformulovat, uspořádat a rozčlenit velké množství složitých problémů, na které narazí každý designér ve snaze úspěšně a efektivně používat typografické postupy a metody, ale zároveň nechce tyto otázky příliš zjednodušovat. Kniha je určena pro designéry každého média, v němž hraje větší či menší roli písmo.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.