3.8 z 5 hvězdiček
pevná vazba402 Kč
Běžně 449 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální… Přejít na celý popis
FOBOS je záruky kvality a čtivosti pro všechny fanoušky hororu! Knihy vycházející pod touto značkou teď koupíte od 99 Kč. Více informací
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.
4.8 z 5 4 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček Martin registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Moc zajímavé počtení o tom, jak je tvorba her komplexní záležitost. Kniha může pomoci komukoliv, kdo si chce naplánovat nějaký byznys, aby si uvědomil, jaké vlivy mohou přípravu ovlivnit a jak může být komplikované si plánovat třeba i základní věci jako čas nebo finance.
Kniha, Host, 2019, 9788075778246
5 z 5 hvězdiček Tomáš Přibyl registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Coby vývojář mohu potvrdit, že jako každá práce je i vývoj her někdy řehole. Skutečně netrávíme celý den "hraním her". Trochu zamrzí zbytečný překlad některých obecně zažitých termínů ("leštění" je i u nás "polishování" a "drcení" je "crunchování") a pár chyb (pohlaví Morrigan z DA). Všem se zájmem o hry ale přečtení vřele doporučuji!
Kniha, Host, 2019, 9788075778246
5 z 5 hvězdiček Rob registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Drsne probuzeni. Depresivni kniha, pokud mate sen delat v herni brandzi. Libi se mi, ze pokryvaji jak velke i stredni studia, ale i nezavisle vyvojare. Prekladatel je bohuzel asi tunta a nektere vyrazy mel konzultovat. Star Wars neni slavny serial... a podobne. Mam i anglicky original a nekdy jsem radeji nakoukl do originalu.
Kniha, Host, 2019, 9788075778246
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.