• Adriana Šťastná Adriana Šťastná

Tento romantický příběh je až neuvěřitelný, ale napsal ho sám život. Přesně takový osud může potkat jednoho dne i vás. Život je jedním velkým kouzelníkem a často dokáže (ne)mile překvapit.

4.9 z 5 10 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Monika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knihu jsem přečetla během jednoho dne. Nedokážu si představit, že bych knihu odložila a šla spát aniž bych věděla, jak to dopadlo. Musím říct, že je to krásný příběh, který je plný emocí. Knihu určitě doporučuji.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024940151

• 5 z 5 hvězdiček Romana registrovaný uživatel

Krásné čtení

Kniha, Ikar, 2019, 9788024940151

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Brandová registrovaný uživatel

Kniha mě hned na začátku oslovila a už jsem se nemohla dočkat jak to dopadne. Spřízněnou duši bych také chtěla jednou najít jako v té knize, ale realita si to vždy přebere podle svého, jednoho jsem takového člověka znala. Kniha mě tak nadchla, že jsem nemohla přestat číst jak to dopadne mezi Truem a Hope. Tru s Hope spolu strávili krátkou dobu ale přesto se do sebe zamilovali a pak nastalo odloučení, které nikdo z nich nechtěl, bylo to až osudové. Uběhlo mnoho let a přesto naděje umírá poslední, jak se říká. Kniha od Nicholase Sparkse opět nezklamala a jeho dílo mě dostalo k pláči.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024940151

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Vědět předem, jak je kniha silná a emotivní, pravděpodobně nikdy knihu nezačnu číst. Upřímně musím říct, že to byl moc krásný příběh, ale druhou polovinu knihy jsem měla problém dočíst, kvůli emocim, a slz. Dalo by se říct, že kniha skončila dobře, ale když se na to dívám zpětně je hrozně smutné, jaké rozhodnutí udělala Hope, a jak to pro Trua skončilo. Každopádně kniha mi jenom připomněla, jak moc je důležité poslouchat srdce, a učinit to rozhodnutí, které člověk cítí, že má udělat, aniž by ve stáří litoval, že to neudělal. Knihu určitě doporučuji.

Kniha, Ikar, 2019, 9788024940151