4.2 z 5 69 hodnocení čtenářů

27× 5 hvězdiček 25× 4 hvězdičky 12× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 3 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel

Námět této knihy se mi líbil, ale musím uznat, že mě to moc nezaujalo. Kniha mi přišla hrozně dlouhá a děj mi moc neutíkal. Nebyla tam žádná zajímavá zápletka, žádný větší zvrat. Paradoxně mě na tom nejvíce bavil cosplay a to nejsem úplně fanda těchto věcí. Jako oddychové čtení to stačí ale vím, že se k ní již nevrátím.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 3 z 5 hvězdiček Kateřina Adam registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Pohodové čtení. Nečekejte velký příběh, zápletku ani ukončení. Ale tak na přechod mezi jinými knížkami, když jste se ještě úplně nerozhodli, co byste si přečetli, je to dobrý. A nebo na dovolenou, když moc nechcete nad příběhem přemýšlet..

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Natálie Sokolová registrovaný uživatel

Za mě naprosto úžasné, bylo to strašně napínavé a hrozně jsem s příběhem souzněla🫶🏻📖

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Anna registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Nádherná kniha. Určitě doporučuji jako první díl.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 3 z 5 hvězdiček Marti registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ze série nejslabší. Čtivé, ale zbytečně. roztahané

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 2 z 5 hvězdiček Klarinka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Docela dlouhou dobu jsem přemítala, jestli tuhle knížku vůbec chci číst, protože první díl mě vůbec nebral. Ale to je ovšem věc názoru. Knížka mi opět přišla dost zdlouhavá. Uprostřed knížky jsem z každé stránky přečetla asi jedno slovo, protože mě to opravdu nebavilo. Asi padesát stránek jsem přeskočila úplně. Ale abych jenom nekritizovala. DOPORUČUJI tuhle knížku lidem, kteří rádi čtou SLOW ROMANCE - rádi si počkají na vše co se bude dít.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 3 z 5 hvězdiček Tereza Pólová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oproti prvnímu dílu,ktery byl WAU! Se nedalo toto srovnat.. Tento díl byl celkem předvídatelný.. Na tento díl jsem se dost těšila, ale za mě průměr.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 2 z 5 hvězdiček Martina Pribylova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za me kniha o nicem. Pribeh by se dal napsat na jednu stranu. Za me ztrata casu.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 4 z 5 hvězdiček Lýdie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opět skvělá kniha, která nezklamala. Pro mě byla sice slabší než první díl, ale i tak byla přečtená během pár dní s velkým nadšením. Líbí se mi styl autorky, kterým své knihy píše. A už teď se těším na třetí díl, který vypadá velmi slibně.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 3 z 5 hvězdiček Freya_zlaskykpribehum registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc jsem se na pokračování těšila, ale přiznám se, že jsem byla zklamaná. Já vím, že když je mi přes 30, tak nejsem cílovka těchto knih, ale je to tak těžký si říct pravdu? Pro mě bylo důležitý mít vždycky ve všem jasno, vědět jestli mě ten koho miluju taky miluje, mám za sebou tolik jednostranných lásek, že o tom možná časem napíšu i knihu :-) V knize je pár hot momentů, kdy už si daj pusu, nebo si jí skoro daj, a pak to zase jeden z nich pokazí, to mě tak vytáčelo. V tom vztahu jsme se dál posunuli na pár posledních stránkách a to si myslím, že byla opravdu obrovská škoda. Chtěla jsem s nimi zažít tolik skvělých momentů a místo toho jsem prožila jen utrpení a řadu nedorozumění. Chápete, že oni se ani nepohádali? Casey se vždycky stáhla, odešla na gauč k Mikey nebo k Lucienovi a nedala jim ani šanci k vyjasnění věcí. Vždyť ten Auri kolikrát ani nemohl tušit, co jí vadí, nebo jak se cítí. Holky kluci jsou natvrdlí! Těm musíte říkat věci na rovinu, oni si to fakt nedomyslí. Doufám, že další díl Někdo zůstane, který je o Lucienovi a Alize (říkám Vám už teď, že si myslím, že se tam ta holka pod tíhou práce a povinností složí), bude lepší.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 4 z 5 hvězdiček Jana Šrámková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Slabší díl než první, děj se táhl, bez nějaké větší zápletky. Zklamala mě i zmínka o předchozích hrdinech. Průběžně jsme se dozvěděli o další dvojici, tak snad třetí díl bude lepší.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Kristy.Books registrovaný uživatel

Cassie a Auriho sme spoznali už v knihe Někdo nový, kde dostal ich vzťah celkom dosť priestoru. Už vtedy som videla, že majú k sebe blízko, no zároveň je celá situácia celkom komplikovaná a veľmi som sa tešila na ich príbeh. Bola som zvedavá, čo si autorka pre túto dvojicu nachystala. Někdo jiný sa dá v podstate čítať aj bez toho, že by ste prečítali prvý diel, ale ak ste ho čítali, máte určitú výhodu. Ide o friends to lovers a slow burn romantiku, čo sa mne veľmi páčilo. Na tú „pravú“ romantiku sme si museli počkať, ale vôbec mi to nevadilo, pretože iskrenie medzi našou dvojicou bolo citeľné od začiatku. Príbeh bol v značnej miere emotívny, ale boli tu aj momenty, keď som sa musela (prihlúplo) usmievať. Opäť je to celkom bichla, má okolo 370 strán, ale Laura má príjemný štýl, vďaka čomu sa mi kniha čítala rýchlo a ľahko, stihla som ju prečítať za jeden deň. Ani som si neuvedomovala, ako rýchlo mi stránky miznú pod rukou. Cassie mi bola povahovo blízka, introvertka, ktorá najradšej trávi svoj čas v spoločnosti blízkych a v cudzom prostredí sa necíti dobre. Dokázala som veľmi dobre pochopiť, čo prežíva. Ešte to bola aj veľká knihomoľka. Auri je tiež sympaťák, hoci v niektorých momentoch ma pekne naštval. Škoda, že tu neboli nejaké kapitoly aj z jeho pohľadu, aby som dokázala lepšie pochopiť, čo prežíva a aký má názor na určité veci. Toto jediné mi na knihe vadilo. Samozrejme, nechýbajú tu ani Mikey a Julian. V knihe je veľa zmienok o fantasy knihách/filmoch/seriáloch. Toto nie je zrovna moja šálka kávy, takže mi to veľa nehovorilo, ale pokiaľ ste fanúšikom fantasy, určite to oceníte. Celkovo môžem povedať, že Někdo jiný sa mi páčil viac ako jednotka. Na koniec ešte musím pochváliť krásnu obálku.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 4 z 5 hvězdiček Bookswithterez registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na Cassie a Auriho jsem byla moc zvědavá už během prvního dílu, který vyprávěl o jejich přátelích. Mickey a Julianovi. Mimochodem, moc mě bavilo, že jsme se s nimi více setkávali i v tomto díle a že jejich vztah není úplně ideální – řeší problémy běžných lidí, a přesto z nich cítíte, jak moc se mají rádi a chtějí spolu být. Toto mi malinko vadilo u Mony Kasten a její sérii Znovu – pořád jsme potkávali stejný okruh přátel, ale jakmile jsme opustili jejich díl, byli už napořád šťastní a jejich vztahy byly bez jediné chybičky (to mi nepřipadalo úplně reálné). Mám radši dějovou linku hate-to-love, ale musím říct, že přátelství Cassandry a Maurice bylo tak silné, krásné a čisté, že mi vůbec nevadilo, jak pomalu se vše sune dopředu. Občas jsem chtěla Cassie proplesknout, protože mi její myšlenkové pochody připadaly úplně zcestné, ale nakonec jí vše docvaklo a kniha se tak dočkala happyendu – jak také jinak. Za mě krásné a odpočinkové čtení, i před společenská témata, která jsou stále trošku tabuizována.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Denny registrovaný uživatel

Cassie a Auriho jsem si oblíbila již v předchozí knize a zde jsem je měla ještě radši. Líbilo se mi jak krásné přátelství si mezi sebou vytvořili a jak spolu vše sdíleli. Oba je k sobě táhne i silná přitažlivost a cit jenže se snaží všemožně vzpírat právě kvůli tomu jaké mají přátelství a nechtějí ho ohrozit. Jenže lásce se poručit nedá Miluji příběhy od přátelství k lásce a zde tomu není jinak.Co se mi též velice líbilo je to,že se zde objevují nejen postavy z předchozího dílu,ale i předchozí série. Laura je prostě srdcovka Děkuji Knihy Dobrovský za možnost být Ambasadorkou právě této úžasné knihy

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Purnochová registrovaný uživatel

Nevím, jak to Luara dělá, ale její příběhy mě vždy chytnou za srdce a já o nich ještě dlouho po přečtení přemýšlím. Líbí se mu, že to není žádná přeslazená limonáda, ale že to jsou příběhy s důležitými tématy a poselstvím. A ani tady tomu nebylo jinak. Tentokrát se tu setkáváme s rasismem, předsudky a cukrovkou. Jsou to věci, před kterými bychom neměli zavírat oči. A myslím si, že je důležité stát si za tím, co vás baví a naplňuje, a ne to před okolím skrývat. Na příběh Cassie a Auriho jsem se těšila, protože jsem si je oblíbila už v prvním dílu. A proto jsem byla ráda, že jim Laura dala prostor, aby se jejich příběh mohl rozvíjet a posouvat. Líbilo se mi, jak se vyvíjel jejich vztah, a že si k sobě postupně začali připouštět své city. I když počáteční nerozhodnost byla patrná, neboť stáli před volbou, zda zůstat nejlepšími přáteli či svůj vztah posunout na jinou úroveň. Vím, že mnohým nesedla předchozí kniha Někdo nový. Což je podle mě škoda, ale co nadělám. Nicméně bych Vás chtěla poprosit, abyste aspoň této knize dali sanci. Ona si ji zaslouží a myslím si, že vás mile překvapí.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 3 z 5 hvězdiček Zatoulaná Knihomolka registrovaný uživatel

Tato kniha pro mě byla premiérou u této autorky. Ovšem u ostatních ambasadorů jsem na její knihy četla především samou chválu a proto jsem ráda, že jsem si mohla knihu přečíst a udělat si na ni vlastní názor. Ze začátku mě kniha moc nezaujala. První kapitoly byli pro mě takové nemastné neslané. Zdlouhavé a trochu nudné popisy, přestože obsahovali témata, která mi jsou blízká (cosplay a čtení). Moc tomu ani nepomáhala hlavní postava Cassie, která byla ze začátku hodně ufňukaná a nesympatická. Postupem času jsem jí ale celkem přišla na chuť a už nebyla tak nesnesitelná. Hodně tomu pomohlo, že obě milujeme Tolkienovo dílo. V mnohých situacích jsem s ní i soucítila. Mužská pýcha zde hrála velkou roli a myslím, že ani mě by se nelíbilo kdybych měla nejlepšího kamaráda, který by se za naše přátelství styděl a raději ho před svými přáteli tajil. Líbili se mi zde pop-kulturní narážky, které zde byli hezky a vhodně zasazené (narozdíl od knih autorky Navždycky). Kniha nakonec nebyla špatná a líbil se mi základní příběh, kdy se z přátel stává něco více ale úplně mi neseděl styl psaní. Na mě byla kniha poněkud zdlouhavá. Ale věřím že pokud má někdo rád dlouhé popisy a milé love story tak si knihu zamiluje. Sama hodnotím knihu 3/5✨

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Hasenöhrlová registrovaný uživatel

Co kniha od Laury, to láska. A ani u tohoto příběhu to nebylo výjimkou. Tohle byl opět skvělý příběh, které vezme za srdce každou romantickou duši. Na příběh Cassie a Auriho jsem se moc těšila, jelikož mě v prvním dílu velmi zaujali. Laura opět dokázala napsat skvělý YA romanticky příběh, který se ale opět zabývá důležitými tématy. Je až neuvěřitelné, jak je dokáže skvěle zakomponovat do příběhu. Možná bych jich opět volila trochu méně, jak už jsem psala u prvního dílu. Moc se mi líbilo jak se vyvíjel jejich vztah a postupně si k sobě začali připouštět své city, i když se někdy oba chovali na pěst. Ale víte co, v těch 20 letech, kdy jste zamilovaní až po uši to tak prostě je. Vím, že se našlo spoustu negativních recenzí ke knize Někdo nový, ale s touhle knihou určitě nešlápnete vedle! Dejte ji šanci a určitě si ji zamilujete.

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Sandra Vavřičková registrovaný uživatel

Ach, tohle bylo tak krásné, milé, romantické čtení! Miluju to Cassie a Auri mi byli od začátku sympatičtí.. Autorka mi dala pocit, jako když jsou to moji přátele - až tak skvělí a zároveň obyčejní byli Kniha tentokrát zabrušuje do problematiky předsudků a musím říct, že toto téma byla zpracováno skvěle. Nenásilnou formou vede čtenáře k zamyšlení a to je za mě ohromné plus Konec mě ani trochu nepřekvapil a byla jsem za to ráda. Kniha se četla opravdu sama, nakonec jsem ji přečetla během tři dnů. Je to skvělá romantika ukazující, jak se přátelství stává láskou A mimochodem playlist je u této knihy naprosto boží! Neubráním se porovnání s první dílem Někdo nový. Za mě byl tento díl o hodně lepší!

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

Víte proč tak miluju knihy od Laury Kneidl? Protože nepíše klasické přeslazené romanťárny. Její příběhy jsou nejen krásně napsané, ale vždy mají i nějakou přidanou hodnotu a to se mi líbí. V knize Někdo jiný se konkrétně setkáváme s rasismem, předsudky a cukrovkou. Zrovna s rasismem a předsudky se setkáváme určitě každý dost často a tenhle příběh mi ukázal jak nepříjemné to může těm lidem být. Skrývat své koníčky, protože by vás okolí nepochopilo. Nebo láska mezi lidmi rozdílné pleti. Auriho s Cassie jsem si oblíbila již v prvním díle této série - Někdo nový. Tady jsem si k nim však vyšlapala cestičku ještě blíž a osobně mi ti dva sedli o něco víc než Mikey s Julianem (jejich příběh mě ale dostal víc emočně). Mrzelo mě chování lidí k Aurimu, ale zároveň mě mrzelo i to, že se nedokázal postavit za Cassie a nechal hlavně shazovat i sám sebe. Jinak to byla jednoduše milá, krásná romantika, kdy přátelství přerůstá v lásku. Konec nepřekvapí, což mi nijak nevadilo, asi by mi to naopak zlomilo srdce. Mimochodem, pokud jste četli duologii Nedotýkej se mě, tak se zde můžete těšit na chvilkový návrat někoho dvou postav. A nesmím zapomenout že už teď jsem si zamilovala jednu postavu, která bude mít hlavní roli v třetím dílu - Někdo, kdo zůstane. Tak prosím, prosím ať už je. Potřebuju ho víc. 4,5/5 ⭐️

Kniha, Red, 2022, 9788027701599

• 5 z 5 hvězdiček Valéria Levandovská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opísanie knihy jedným slovom? Moje by bolo WOW. To bola ale jazda! Myslela som si, že TOP knihu od tejto autorky som si už dávno prečítala, ale opak je pravdou. S čistým svedomím môžem prehlásiť, že táto kniha je zatiaľ najlepšia akú som od Laury Kneidl čítala. Zobrazuje nám príbeh a vývoj vzťahu medzi Cassie a Aurim, dvaja spolubývajúci, ktorí si výzorovo nemôžu byť odlišnejší, no za to sa k sebe hodia viac ako ktokoľvek iný. Cassie je veľka introvertka, necíti sa komfortne rozprávať sa s cudzími ľudmi, študuje literatúru a miluje cosplay. A práve cosplay je to, čo ju najviac spája s Aurim, vysokoškolákom, ktorý hrá futbal. V knihe sa stretávame s problémami ako je diabetes (cukrovka), pri ktorej ma veľmi milo prekvapili reakcie hrdinov. Ďalej sa tu určite stretávame so slow - burn romantikou, teda odopieranie a popieranie príťažlivosti v dôsledku strachu, že ak podľahnú fyzickej príťažlivosti, tak to môže zničiť ich kamarátstvo. Konečne sa ich vzťah posunie keď sa obaja vyberú na svadbu Auriho matky. Zároveň tam dôjde aj k veľkému sklamaniu, pretože Aurie nie celkom ochotný sa Cassie zastať a podeliť sa o jeho názory v strachu, čo si o ňom budú myslieť jeho spoluhráči, či rodina. Som ale rada, že na konci nájde odvahu ukázať, aký skutočne je. Koniec knižky je presne taký, aký by som si priala. <3 Knihu veľmi veľmi odporúčam. Určite sa bude páčiť fanúšikom Mony Kasten, príbeh Cassie a Auriho si zamilujete. Táto časť nás zároveň navnaďuje na tretí pár tejto série, teda Alizu a Luciena, ktorých príbeh si budeme môcť prečítať v knižke Nekdo, kdo zustane. Poviem Vám, už teraz sa neviem dočkať! <3

Kniha, Red, 2022, 9788027701599