Pekárna v Brooklynu

Pekárna v Brooklynu

3.9 z 5 hvězdiček 12 hodnocení čtenářů

• Autorka mi naznačila, že nejen my ženy, ale i muži jsou nejistí. Ukázala mi také, že boj za dobrý vztah bývá právem odměněn. Že nespěchat příliš, dát na cit a intuici a věcem čas, nebýt povrchní, ale být zpočátku trpělivý a později tolerantní a při prvním nezdaru hned nelámat hůl, se vyplatí. Jistě, ku prospěchu mi byl nadhled a osobní zkušenost a mohla jsem si tak z příběhu vzít jen to „své“, ale kniha je skutečně čtivá, lehce psaná a má spád. A sladká je tak akorát, aby pohladila duši.

Více

Hana Wielgusová Hana Wielgusová

3.9 z 5 12 hodnocení čtenářů

Hodnocení našich knihkupců: 3.8 z 5

• 3 z 5 hvězdiček KS

Super knížka na oddech! :)

E-kniha, Cosmopolis, 2019,

• 5 z 5 hvězdiček Adéla

Krásná, nádherná a milá knížka. Hned, co jsem ji dočetla, jsem otočila na první stránku a přečetla jsem ji jedním dechem znovu.

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788027120680

• 3 z 5 hvězdiček Eva Francová

Novinářka Sophie se vydává na půlroční stáž do New Yorku. Nechává za sebou rodnou Anglii i nepříjemné vzpomínky. V Americe bydlí v malém bytečku nad pekárnou. A jelikož sama miluje vaření a pečení, netrvá dlouho a se sympatickou majitelkou Bellou se spřátelí a pomáhá ji v pekárně. Díky ní se také seznámí s Toddem, velice pohledným a šarmantním mužem. Ten odmítá jakýkoliv vážný vztah, ale ani Sophie o lásku nestojí, tak se z nich snad stanou alespoň přátelé. V knize poznáte Brooklyn, Manhattan i další části New Yorku a dočtete se o spoustě lákavých jídel, dortů, pití.... Jedná se o volné pokračování Kavárny v Kodani a musím říct, že ta se mi líbila o něco víc. I Pekárna v Brooklynu je pohodová, vtipná a romantická a pokud se chcete dopřát právě takový odpočinek u čtení, tak směle do toho. Určitě si ráda přečtu i chystanou novinku Cukrárna v Paříži.

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788027120680

• 5 z 5 hvězdiček Antonie

Knížka jako stvořená pro slunečné letní dny. Hlavní postavy mi byly velice sympatické a jednaly na úrovni, takže se nestalo, že bych se u příběhu začala nudit. Romantický a často vtipný nádech tomu dodal tu správnou atmofséru. A to nemluvím o tom množství perfektních dortíků...Pokud tedy hledáte knížku, jako stvořenou na pláž k vodě, tohle je ta správná volba :).

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788027120680