Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Defekt
Stav Velmi dobrý
Vada Lehce poškrábaný, lehce pomačkaný, lehce našpiněný a nepatrně natržený přebal, naražené desky.
Kniha ( pevná vazba )
Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení… Přejít na celý popis
Legendární a nejúspěšnější manga všech dob, kterou můžete znát i z Netflixu, vychází konečně v češtině! Více informací
Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.
Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají.
Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?
3.0 z 5 7 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 1× 2 hvězdičky 2× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Honza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Kompletní historie firmy, možná ale pro někoho až moc detailní. Spíš pro fajnšmekry a fandy zn. NOKIA
Ivo registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Obsah velmi zajímavý, překlad jeden z nejhorších co jsem kdy viděl. Nechce se mě věřit, že to překládal učitel angličtiny ... Možná to dělal Google... nobody is perfect.
Petr registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Sympatické čtení. Určitě nehledejte romantiku, sci-fi nebo detektivku. Jedná se o souhrn a subjektivní analýzu autorů.
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.