• 4 z 5 hvězdiček Veronika Vočadlová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Obálka: 4* Hlavní postava: 4* Děj: 3* Hodnotit knihy s erotickou tématikou není nikdy jednoduché. Co si budeme nalhávat, příběh většinou pokulhává a jednoduše prostě čtete porno. Nebudeme si nic nalhávat, právě erotické scény jsou to, co ženy v této literatuře vyhledávají, nejde nám o duchaplný příběh, vykreslení postav a pocitů. Jde nám o sex, scény z ložnice i okolí, kdy knihu bereme jako oddechové, relaxační čtení. Proto nás překvapí, když nám kniha nabídne i něco jiného. Pro mě je to v rámci této knihy vnímání celého děje čistě z pohledu muže. Autorka zachytila jeho úchylné představy stejně tak dobře, jako jeho vnitřní boj a zmatek v pocitech, které začal k sestře svého kamaráda pociťovat. Kniha nabízí opravdu důkladnou exkurzi Nickovi hlavy. První polovinu knihy nám v rámci erotiky nabízí pouze jeho myšlenky a představy. Realitě pak patří až druhá část knihy. Osobně mi to nevadí, musím se dokonce přiznat, že první část pro mě byla dokonce víc žhavá než ta druhá. Jednoduše mě více bavilo to napětí, kdy se k sobě přibližují, poznávají, než to, že pak do toho bouchají při každé příležitosti. Kromě dopadu na mé kalhotky musím knihu ohodnotit i podle obálky. Osobně mě potěší každá obálka, na které je zachycen chlap a ne dítě. Chápejte jsem dospělá žena, proto mě hladké hrudníky neoslovují. Že obálka nemá nápad mi nevadí, líbí se mi, že si na nic nehraje a prostě jasně ukazuje, o čem kniha je. Nemůže tak nikoho, kdo si ji koupí podle obalu překvapit její obsah - z těchto důvodu i hodnotím vysoko. Za mě hodnotím jako čtení, které nenechá kalhotky suché a celkové hodnocení uděluji 4* z 5*

Pan O, Kniha, Red, 2022, 9788027701261

• 5 z 5 hvězdiček Miloslava Kelišová registrovaný uživatel

Naprostá bomba. Knihu jsem dočetla na jeden zátah a strašně se mi líbila. Četla se neuvěřitelně dobře, bylo to i vtipné čtení, nasmála jsem se. Určitě doporučuji pro někoho, kdo se chce odreagovat a zároveň hledá nějakou romantiku s dobrým příběhem.

Můj klenot, Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečetla jsem za jeden den. Nemohla jsem se odtrhnout

• 5 z 5 hvězdiček Mira registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečetla jsem ji jedním dechem. Doporučuji

• 5 z 5 hvězdiček Jarmila Burkoňová registrovaný uživatel

Knížku jsem začala dnes číst. Zatím se mi jeví jako dobrá četba. Mohu prohlásit že jí čtu jedním dechem.

• 4 z 5 hvězdiček _Sandrulinka_ Uživatel aplikace KDčko

Kniha se mi líbila, je to hodně oddechové čtení u kterého nemusíte přemýšlet. Prostě jen čtěte a bavíte se. Je tam dost erotiky, takže nějaký příběh moc neočekávejte. Tyhle typy knížek mám ráda když potřebuji vypnout, což knížka splnila.

Pan O, Kniha, Red, 2022, 9788027701261

• 4 z 5 hvězdiček Nikola Přikrylová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Od knihy jsem se nemohla odtrhnout, docela mě překvapilo, že se hlavní hrdinové nanovo vzali. Oceňuji, že autorka dokáže psát jako žena v duchu muže, to se moc často nevidí a mě se to od této autorky líbí. Klasická oddechovka

Slušný vybavení, Kniha, Red, 2023, 9788027712977

• 3 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Kniha se čte dobře, ale četla jsem lepší v tomto žánru.

Pan O, Kniha, Red, 2022, 9788027701261

• 3 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel Zakoupil produkt

3.5 - První díl téhle série se mi přece jen o maličko líbil víc. Tenhle díl byl stejně vtipný, stejně sexy, měli jsme tu skvělou chemii mezi hlavními postavami, super peprný scény, ale něco mi tam chybělo. O konci ani mluvit nebudu , protože to byl prostě zvrat na jednu stránku a kdyby tam nebyl tak to bude možná lepší. Za mě fajn vtipná sexy oddychovka.

Pan O, Kniha, Red, 2022, 9788027701261

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Hasenöhrlová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

V tomto nenáročném, skvělém příběhu rozhodně nechybí humor! Tuhle příjemnou a vtipnou jednohubku slupnete jak malinu. :) Pokud jste milovníci Penelope Bloom, tak tahle kniha by se Vám určitě mohla líbit! Za mě skvělá kniha na víkend :)

• 4 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel

Pokud hledáte vtipnou oddechovku, tak tohle je správná volba. Od začátku jsem se smála. Spencerovi by neuškodilo ubrat trochu na egu. (Nejen kvůli jeho ) Ale byl tak vtipný, že mu to odpouštím. Chtěla bych ho vidět jako dítě na vodítku. Charlotte se mi líbila. Hlavně to, že z ní pravdu dostanete lechtáním. To máme společné. Jinak její ex je slušný blb. Co se týče klenotu. Tak tam je ještě jiný. Nejen ten Spencera. Moc se mi líbilo, jak se sebe nemohli nabažit. Mám ráda knihy, kde je dohodnuté manželství nebo falešné zásnuby. To je tenhle případ. Bohužel mi přišlo, že na to jak dlouho jsou přátelé stačilo dost málo na to, aby po sobě takhle najednou toužili. Nemyslím to špatně. Bylo to boží a úplně jsem to hltala. Jen mi to přišlo rychlé. Ale Bože! Je to fakt strašně moc čtivě psané. Líbilo se mi, když Spencer mluvil sprostě. To ženy dostane si myslím určitě, aniž by si to uvědomovaly. Ani se nenadějete a máte dočteno. Tohle je podle mě další skvělá autorka, kterou budete milovat, pokud máte rádi romantiku a erotiku. V téhle knize je obojí úplně dokonale napsané. Přesto, jak obálka může působit (), tu najdeme nádherný příběh. Už aby byl další díl.

• 4 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Návod jak si věčně leštit své ego, v podobě dlouhé chvály. V podstatě to je skoro v každé kapitole. Příběh nijak nevybočuje z normálu. Jsou dlouholetí kamarádi, co si pomáhají v různých situací, až to jednoho dne přejde v něco víc. Pak už není cesty zpět. Na jeden večer k pobavení to stačí. Víc od toho čekat se nemusí.

• 3 z 5 hvězdiček Petra Mašková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížku jsem si zakoupila jako takovou oddechovku od hororů,do půlky knížky pro mne strašná nuda,ale od půlky už se mi to libilo. Krásný konec.

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Kniha celkom fajn. Da sa precitat na zahnanie nudy. Nevadilo mi ani rozpravanie zo strany muza, to bolo prijemne osviezenie, ale niekedy to bolo az prilis prehľadné a clovek vedel co bude. Citalo sa to lahko a na zahnanie nudy postaci ale na plnych 5* tomu nieco chybalo

Můj klenot, E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Denisa registrovaný uživatel

Kniha byla super, děj vypráví muž, což je neobvyklé, ale velmi příjemné. Kniha je plná vtipu a to jak v komentářích hlavního hrdiny, tak v dialozích. Je zde i dostatek erotických scén, které jsou pěkně do detailu rozepsané. Kniha se čte rychle a je to příjemná oddechovka. Sérii mohu jen doporučit.

Pan O, Kniha, Red, 2022, 9788027701261

• 4 z 5 hvězdiček Teri Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Kniha se krásně četla. Rychle ubíhala. Nebyla až moc sprostá jako u erotických románů i bývá a to se mi líbilo. Dobře přeložená. Super příběh s dobrým koncem. Asi mi tam trochu chybělo nějaké drama, ale jako oddechové čtení na víkend úplně SUPER. Plus je také to, že je kniha psaná z pohledu hl. hrdiny Spencera. Obě postavy Spencer i Charlotte mi přišly sympatické. Knihu mohu určitě doporučit pro ty, co mají rádi romantické komedie.

Můj klenot, E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Barbora Vondroušová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka se četla skvěle, doslova jsem ji musela mít pořád v ruce.

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ač třetí díl série, nemá to sestupnou tendenci, jak se to někdy stává. Naopak. Kniha má spád a přečetla jsem jedním dechem až dokonce, i když mě trochu na začátku znervóznilo, když Wyatt prohlásil, že to dopadne jinak než čekáme. U tohoto druhu literatury prostě chcete happyend. Četla jsem to s větším odstupem od předchozích dvou dílů a musela se podívat na jména hrdinů a důležité body v předchozích dvou dílech, abych se zorientovala, protože se tam najednou vyskytne mnoho postav a odkazuje se na předešlé události. Jinak velmi příjemná odechovka.

• 4 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel Zakoupil produkt

V dubnu jsem si přečetla první dva díly a pro sérii se nadchla – připomíná mi to hodně styl Penelope Bloom nebo Christiny Lauren.😀 Pro mě klasická odpočinková sexy romantika a z tohohle dílu jsem byla nadšená.😍 Snad se mi i líbil víc jak díly předchozí, byl něčím prostě spešl. V tomhle dílu máme šéfa Wyatta a jeho podřízenou Natalie. Kvůli práci spolu odlétají do Las Vegas. ✈️🎉Po několika špatných zprávách se domluví, že si užijí město, jak se patří, se vším všudy – ano i s tou svatbou.💒 No jenomže ani jeden nedokáží na tenhle večer plná vášně zapomenout a přesto, že je to oba k tomu druhému láká, snaží se odolávat, co to jde. 🤪 Oba dva byli boží. Natalie jsem si oblíbila hned, s Wyattem jsem trochu měla problém, obzvlášť s tím, že Natalie pořád nevěřil a srovnával ji s jeho ex. Chtěla jsem na něj vždycky zakřičet, že všechny ženský nejsou stejný. 😡 Mě na tom hlavně baví to, že si u toho odpočinu, trochu se zasměju, erotické scény jsou také napsané tak akorát, neurazí..chtěla jsem napsat nenadchnout, ale scéna na horské dráze🎢, mě docela nadchla 😀 (pardon). Taky mě baví, že je to originální tím, že příběh vypráví chlap. 👦🏻 No, já už se těším na další díl, kterého se dočkáme na podzim.

• 5 z 5 hvězdiček Monika Málková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Za mě nejlepší kniha od této autorky. Jedním slovem bomba. Nemohla jsem se odtrhnout od čtení.

Slušný vybavení, E-kniha, Red, 2023,