4.7 z 5 18 hodnocení čtenářů

14× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Další úžasná kniha tohoto autora. Už se těším na další knihy!!! Tento autor mě dovedl ke čtení. Do loňského roku, mi čtení nic neříkalo. Do doby, než jsem vzala do ruky knihu Muž jménem Ove (úžasné) a teď i Medvědín je má srdcovka ♥. :)

Kniha, OneHotBook , 2017, 9788075771674

Naprosto úžasná kniha! Už pátrám po dalších knihách od autora!

Kniha, OneHotBook , 2018, 9788075776969

Medvědín = hokejové město. Prvních pár stránek jsem si říkala: ,,no to snad ne, ta knížka bude celá o hokeji, o kterym pomalu nic nevim a ani mě to nezajímá". Měla jsem pravdu a zároveň neměla, byla nejen o hokeji, ale i o tom, jaké to je vyrůstat ve stínu hokeje, protože hokej je všechno a hokejisti jsou nadlidi, zvlášť, když je Ti 15 a jsi holka. Je úplně jedno co se stane, protože pokud něco provede hokejista, tak všichni budou stát za ním a k žádné úhoně nepřijde, sklopí Maya zrak, nebo to jen tak nenechá? Autor má zvláštní dar, a to napsat příběh takový, od kterého se jen tak neodtrhnete. Tohle je druhá kniha, co jsem od autora přečetla a rozhodně ne poslední.

Kniha, OneHotBook , 2017, 9788075771674

Moje uplne prvni kniha od Backmana. Miluju hokej a popis jednotlivych postav, jejich zivotu je jedinecny. Nemohla jsem od knihy odtrhnout oci. Autor si ziskal me srdce❤️

Kniha, OneHotBook , 2018, 9788075776969

Fredrik Backman - Medvědín. Tahle kniha je -v prvním plánu o hokeji. O tom, co je tým, co je hra, co je to obětovat se sportu. Co to stojí hráče, co trenéry a co rodiče. A ve druhém plánu je o rodičích a dětech. Můžete (a máte) milovat své dítě nadevšechno - ale i tak není jisté, že jste ten nejlepší rodič na světě. V dalším plánu je to kniha o tom, co je dobré a co správné a pro koho vlastně. Čest je jen jedna a být čestným člověkem ovšem neznamená nedělat vůbec žádné chyby. Je to mozaika příběhů, které by obstály i každý samostatně - dohromady je to velmi silný příběh jednoho malého městečka, jednoho hokejového týmu a několika lidských osudů … Emoce i moudro, úsměv i slzy dojetí.

Kniha, OneHotBook , 2017, 9788075771674

Čekala jsem trošku víc. Příběh nebyl špatný, prostředí hokeje mě moc bavilo. Možná, kdybych četla Medvědín dřív, než Ohníčky všude kolem, které mi kniha v lecčem připomínala, byla bych nadšená. Kniha se mi nečetla tak dobře, jako jsem zvyklá. Špatné čtení to ale není.

Kniha, OneHotBook , 2018, 9788075776969