4.7 z 5 20 hodnocení čtenářů

15× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Tak tohle bylo naprosto úžasný. Dávám spíše přednost fantasy žánru, ale někdy se i pustím do sci-fi a tohle bylo opravdu top. Je to krásně čtivé, postavy si hned zamilujete, i když mně tedy jedna postava dělala problém, ale ke konci si mě pak získala. Nechybí tu akce a taky je tu dost zvratů. Konec byl skvěly (a smutný) a už se těším na pokračování. Pokud milujete vesmír, mimozemšťani a celkově sci-fi žánr, tak určitě doporučuju. A taky oceňuji kapitoly z jiných pohledů postav..

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

Za mě milovníka vesmíru, mimozemšťanů a dobrodružství s akcí a napětím jednoznačně skvělá kniha, kterou bych bez diskuzí doporučila všem kdo holdují sci-fi a fantasy. Kapitoly popisují jednotlivé postavy, takže lehce nutí člověka se zamýšlet a nechybí i postavy se sarkastickou povahou, které knížce ve vážných situacích dodávají jistý šmrnc. Přečetla jsem ji téměř jedním dechem a netrpělivě budu vyhlížet další díl.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Šnebergerová registrovaný uživatel

No přiznejme si koho z nás milovníku fantasy a sci-fi by nelákal život v budoucnosti, kdy lze létat do vesmíru a mýt možnost setkávat se jinými rasami, jenž obývají naší galaxii či ty vzdálené. Díky knihám však máme alespoň tu možnost do nich trochu nahlédnout. Jedním z mnoha je právě Aurora povstává od známého dua autorů Amie Kaufman a Jay Kristoff, od kterých si již můžete přičíst sérii Illuminae, jenž má naprosto fenomenální zpracování s dokonalými obálkami, a ani u této rozhodně přebal nemůžete přehlédnout. No kdybych měla za sebe odhalit důvody pořízení, tak jedním bude určitě vizuální stránka knihy, poté asi zařazuji autory a nakonec anotaci samotnou. Vrátíme se ale zpět ke knize, dějová linka je ze začátku pro mě trochu zmatená, avšak to hlavně tím, že zde máte více vypravěčů a chvilku trvá než se v nich zorientujete. Ovšem celý příběh se hned po pár stránkách rozjede a je plný akce, překvapivých zvratů a postavy vás svými dialogy rozhodně pobaví a o romantickou linku zde také nepřijdete, dokonce jich tu naleznete i několik. Nechybí tu však ani tajemno, které podtrhuje celý příběh a nutí vás to otáčet stránky a dozvědět se víc informací. A ano i když mě kniha velmi mile překvapila, tak bylo pro mě čtení závěru s moji citlivou povahou trochu problematické ale to si myslím je jen více měně můj osobní pocit. Takže i tak knihu s radostí doporučuji 🥰

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 5 z 5 hvězdiček kateřina zemanová registrovaný uživatel

doslova asi zatím nejlepší série knih co jsem kdy četla. Od začátku do konce napínavé, perfektně zpracované a hlavně miluji povahy postav. 100% doporučuji i těm co teprve začínají číst.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 5 z 5 hvězdiček Adéla registrovaný uživatel

Zamilovala jsem si tu knihy. Když jsem ji četla poprvé tak jsem u toho nevydržela protože jsem to nechápala a teď cca po roce a půl jsem do toho úplně pohlcená. Velice doporučuji

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 5 z 5 hvězdiček Dominika registrovaný uživatel

Úžasná knížka jsem moc ráda že jsem na ni narazila. V knížce je vše co by tam mělo být a líbí se mi že děj pokračuje i do dalších dílu. Překvapilo že hned v prvním dílu umřela jedna z hlavních postav celkem mě zamrzelo že zrovna Cat ale zase tím se to liší od ostatních knih. Určitě doporučuju ja sama mám v plánu si přečíst určitě další díly.

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392

• 5 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel

Já sci-fi zásadně nečtu, nemám ráda vesmír, vesmírné lodě, rasy apod. Tady jsem ale udělala výjimku, protože mě hned na první pohled zaujala obálka a řekla si: "Ale tak proč ne." A díky bohu za to! Byla to jízda! Určitě doporučuju všem, i těm, co sci-fi moc nemusí, tohle je takový krásný úvod. Docela mě to naladilo na to koupit si ještě nějakou sci-fi knížku :) A takhle to začíná no...

Kniha, CooBoo, 2020, 9788076610392