Jáma

Jáma

3.4 z 5 hvězdiček 14 hodnocení čtenářů

3.4 z 5 14 hodnocení čtenářů

Knihu jsem četla jedním dechem. Je mi líto až podle mě nespravedlivého hodnocení některých čtenářů (jedna hvězdička). Já čtu hodně. Dost jsem četla i Kinga, ale nyní mi připadá dost krutý, ale je výborný vypravěč. Tato kniha mě vůbec nezklamala, děj byl velmi zajímavý, některé myšlenky hlavního představitele - učitele - jsem si i zapsala a s ním sdílela. Mně musí být sympatický, a pak jeho příběh sdílím a prožívám s ním. Vím jistě, že si od této autorky koupím i jiná díla - už se těším !!!

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

• 1 z 5 hvězdiček

Za mě zklamání. Žádné napětí, žádné vysvětlení.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

• 1 z 5 hvězdiček

Kniha je hrozná. Zajímavé jsou první tři kapitoly, poté je to nemastné, neslané. Od druhé poloviny kniha spíše připomíná vykrádačku od Kinga. Zápletka je ukončena dost divným způsobem, který ke kontextu knihy moc nesedí. Kniha je velice podobná Křídákovi. Zdá se, že autorka má jeden vzorec, podle kterého napsala obě knihy. Křídák byl aspoň trochu originální a záživnější.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

• 1 z 5 hvězdiček

Hodně schizofrenní příběh bez hlavy a paty, orientovat se v ději náročné, zkrátka slátanina.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

• 2 z 5 hvězdiček

Oproti prvnímu debutu autorky se to nedalo porovnat. První kniha Kříďák vtáhla do děje. Tuhle knihu jsem si kupovala s nadšením, musela jsem jí po předchozí knize od autorky mít. Nedá se říct, že by mě kniha zklamala, ale oproti Kříďákovi mě tahle kniha začala bavit až zhruba od poloviny.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

Jáma poslední kniha roku 2019 a první kniha 2020. Čekala jsem a doufala že bude Jáma stejně dobrá Kříďák, ale byla jsem velmi překvapena jelikož tato kniha je o stupeň výše než Kříďák. Velmi se mi líbila , byla to napínavá a čtivá kniha, plná tajemství a také místy dost děsivá. Abbyočko jen tak z hlavy nedostanu a s Annie jí budu mít ještě dlouho v mysli. Kniha je svým způsobem i hororová a není to jen thriller. Příběh je tajuplný a opředený zážitkem z dětství jako je tomu u Kříďáka. Prostředí malého městečka Arnhill je skvěle popsané a představivost mi pracovala na plné obrátky. Líbilo se mi že jsou tam i takové náznaky na předchozí knihu. Hlavní postavu jsem si oblíbila a líbilo se mi jak je ironický a jak si jeho myšlenky protiřečí s tím co říká.Autorka se opravdu vyznamenala a napsala úžasnou knihu.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

Kniha se mi opravdu líbila! Přečetla jsem ji jedním dechem. Kdo má rád tvorbu S. Kinga nebude litovat.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632

Joe se přestěhuje zpět do rodného města, protože se vrací jeho minulost. Před 25 lety se ztratila jeho sestra, přišel o otce a nyní se v Arnhillu děje něco divného. Víc k této knize ani nejde napsat, aby se neprozradil děj. Anotace dobrá, kniha podle mě ne. Ze začátku mě hned chytla, vtáhla do děje, chtěla jsem vědět, jak to bude dál. Ale prostřední část bylo jen zdlouhavé opakování všeho, co jsme už věděli, Joeyho myšlenky stále dokolečka. Konec autorka chtěla ještě zamotat a udělat překvapivý, ale ani tak se žádné wow nedostavilo. Pro mě bohužel zklamání, čekala jsem víc.

Kniha, Kalibr, 2019, 9788076178632