Hračkář

Hračkář

4.6 z 5 hvězdiček 21 hodnocení čtenářů

4.6 z 5 21 hodnocení čtenářů

15× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Jarda Poustecký

Tahle kniha se nedá hodnotit pouze jedním slovem a ani nějakýma hvězdičkami. Neboť taková škála úrovně hodnocení tu není. Jedna velká škoda je, že jsem nečetl předchozí Šelmu a sáhl rovnou po novinkovém Hračkáři. Poněvadž teď si nemá smysl předchozí knihu kupovat, neboť se její obsah dozvíte i v Hračkářovi. Takže, pokud se rozhodujete jestli nejdřív novinku Hračkář a pak zpětně Šelmu, nedělejte to. Nejdřív ji a pak jeho :) Ale zpět k hodnocení, myslím si, že jsem vybíravý čtenář. Tahle kniha mne úplně dostala a poslední třetinu jsem hltal každým slovem, každým písmenkem. Totálně! Dlouho jsem si takhle nepočetl. Klobouček dolů, už se těším na další (Teorie vraždy - Murder Theory), snad vyjde ještě letos.

Kniha, Audioknihovna, 2019, 9788076173552

• 5 z 5 hvězdiček Irena Tesařová

Kniha se mi líbila - moc. Čtu stále. Od tohoto autora jsem četla již knihu Šelma a také se mi hrozně líbila. Není to běžná detektivka, je jiná, a tím si ji velmi dobře pamatuji. Líbí se mi i popisy, charakteristiky osob, styl psaní i lehký humor...takže se člověk i pobaví. Kromě toho má kniha spád, je napínavá...Vřele doporučuji si ji přečíst. Tím, že čtu jednu knihu za druhou, nesnáším fráze, lacinost a "okecávání", takže zde jsem byla naprosto spokojená. Každé slovo tam sedí, nic není zbytečné....Výborný spisovatel.

• 3 z 5 hvězdiček Veronika Drdová

Hračkář byl pro mě lepší než 1. díl Šelma. Může to být tím, že člověk sleduje příběh hlavní postavy vědce Thea, kterého už trochu lépe zná z předchozí knihy. Také se mi tento sériový vrah zdál o něco uvěřitelnější. Ale opět mě mrzí vykreslení policie jako velmi neschopné. Vědec tedy zůstává sám proti všem. Líbilo se mi, že přístup vědce k policejní práci je prostě jiný a dívá se na něj z jiných úhlů pohledu. Vyšetřování tak bylo netradiční. Ale škoda, že konec byl opět celkem rychlý, zběsilý a tentokrát nedošlo k vysvětlení mnoha podrobností ...bylo by lepší ten příběh přece jen trochu více zaměřit na postavu vraha (jeho motivaci, jeho vývoj). Vědecké teorie a poznatky (mimo jiné i o skutečných sériových vrazích) dělají knihu opět zajímavější a odlišitelnější od ostatních, ale přiznávám, že jich možná na mě bylo až trochu moc a nevěnovala jsem všem pozornost. Hodnocení je tedy stále 3*. Oddechové, svižné čtení, krátké kapitoly, žánrově průměrné. Ale nezanechalo ve mě hlubší pocity, že bych knihu musela číst znova. Jediný důvod, proč si tedy sérii The Naturalist zatím nechávám v knihovně jsou opravdu krásné obálky s 3D efektem.

• 3 z 5 hvězdiček Beáta Rousová

Šelma byla o chlup lepší než Hračkář ale přišlo mi že pan profesor byl takový více lidský , v první knize mi přišel dost společensky neohrabaný a nepolíbený sociálním životem ale v Hračkáři už na tom byl lépe , jeho povaha je dost matoucí jelikož jak bylo zmíněno v knize hraničí to se sociopatem. Příběh byl celkově velmi zajímavý a představa že by se toto někde dělo je dost děsivá.Kniha byla dobře napsaná i když tam bylo hodně vědeckých termínů ale i tak je to povedený thriller.

• 5 z 5 hvězdiček Lenka V

Doporučuji, bavila. Příběh i děj napínavý

• 4 z 5 hvězdiček Anonym

Šelma naprosto úžasná, avšak tohle už mě tak nezaujalo. Těším se na teorii vraždy snad to nebude zase o level níž.

• 5 z 5 hvězdiček Nikola

Kniha je opravdu mrazivý zážitek.Až na začátek kde sem občas přeskočila nějakou větu-která obsahovala různé vědecké poznatky,sem jí četla jedním dechem.Zanechala ve mě stopu a stále si říkám,že taková zvěrstva na dětech je opravdu někdo schopný páchat.Akorát konec,mě úplně neuspokojil,zustalo ve me mnoho nezodpovezených otazek o vrahovi.Možná bylo lepší se zaměřit více na vraha než na ty vědecké věci.

• 5 z 5 hvězdiček Věra Reňáková

Opět strhující vyprávění, věřím, že opravdu takový lidé s vysokým IQ existují. Vidí věci jinak než lidé, kteří žijí obyčejný život. Umí si spoustu věcí odůvodnit, poskládat určité znamení, mít intuici. My věříme jen tomu, co vidíme. Oni vidí to, co je schované a to mě fascinuje. Nevím zda je to dobře nebo špatně, ale takových lidí, co jsou pro spravedlnost by mělo být daleko víc. Opět se ukázalo, že policie si drží dobře placená místa a to co je problém, nebo nebezpečí nechtějí se do toho zaplétat a i za cenu, že mají jiného pachatele, uzavřít rychle případ.

• 5 z 5 hvězdiček Petra

Jedním slovem BOMBA! Za mě je Hračkář ještě o level výš, než Šelma a to jsem si při čtení první knihy vůbec nepomyslela, že by to bylo ještě možné ;-) Jednoznačně doporučuji.

• 5 z 5 hvězdiček Hana Růžičková

a opět velice dobré čtení,přečteno na jeden zátah,moc se mi líbila

• 5 z 5 hvězdiček Josef Procházka

Jedním dechem přečtené. Také jsem nečetl Šelmu, ale dal jsem na recenzi pana Pousteckého a nelituji. Takhle luxusní přebal "obyčejné " knihy jsem ještě neviděl. Jinak pro mě trochu depresivní čtení, když si člověk uvědomí, čeho jsou lidé schopni, jak ti špatní tak ti, kteří mají moc. Dávám pět hvězdiček.