4.7 z 5 15 hodnocení čtenářů

14× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Tato Kniha je malilinko jinatší než film ale stejně je užasná

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

Knížka mě naprosto uchvátila a byla jsem do ní tak pohlcena, že za 3 dny jsem byla na konci. Předem upozorňuji, že knížka je dějově zcela jiná než film, ale mě se to na jednu stranu líbilo, jelikož to bylo zase něco nového a já tak mohla poznat Hessa příběh v původní verzi. Určitě doporučuji jak film tak i knížku.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

Kniha naprosto zaujala. Nikdy sem neprožívala tolik emocí a to jenom v knize. Doporučuji. Knihu sem přečetla za 3 dny a hned jsem koupila druhý díl.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

• 1 z 5 hvězdiček

Nedala bych žádnou hvězdu, ale k mé smůle tu ta možnost není. Knihu jsem přečetla ze zvědavosti. Zajímala mě, protože ji každý kolem miloval. A musím říct, že po jejím přečtení jsem na chvíli přestala věřit v lepší zítřky. Pro mě až moc amatérský pokus o knihu, který měl zůstat tam, odkud vzešel. V hlavě autorky. Nepřirozené dialogy, nesympatické hlavní postavy, směšná zápletka a trapný konec. Nic pro mě, takže další díly číst rozhodně nebudu.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

O dost lepší než film, skvělá knížka.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

Zasloužených 5 hvězdiček, autorka Vás krásně vtáhne do děje a nadchne úžasným příběhem, do kterého jsem se okamžitě zamilovala a udělala si svůj malý rekord v přečtení knížky za krátký čas... Viděla jsem i film, ale k mému zklamání mi přišlo, že obsahuje snad jen 15% knihy. Takže pokud se rozhodujete mezi knihou a filmem - zvolte knihu, je naprosto úžasná.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

Wow.. nemám slov opravdu tato kniha se během chvilky co jí čtu dostala mezi mé nejoblíbenější. Musim řict že s filmem se to nedá vůbec srovnat, protože za 1.kniha odahuje tak 99% veskereho děje :D a ve filmu bych řekla je asi to jedno zbylé procento 2. Opravdu zbožňuju postavy a veškeré vztahy 3. Co si budem.. hardin je boží a na druhou stranu je na odstřel opravdu obdivuju tessu každá druhá už by to s ním vzdala ale o tom ten příběh je. U knihy se směju a uculuju po celou dobu. Opravdu užasná kniha a těším se až si přečtu další díly :)

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767

Báječná

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173767