• Dáša Topolová Dáša Topolová

Pokud čekáte střetnutí s povrchními teenage problémy ve stylu „matka mi nechce koupit iPhone“, budete zklamaní. Zrcadlo, zrcadlo totiž předesílá skutečné trable, se kterými se spousta dospívajících jedinců reálně potýká. Příběh skvěle šlape od začátku do konce a nebojí se být chvílemi drsnější (nestyděla bych se za označení „young adult trhiller“). Navíc jsem až do poslední chvíle netušila, kdo stojí za napáchaným zlem. I po této stránce na mě udělala kniha dojem.

4.4 z 5 10 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Alexandra registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha mě pohltila.Opravdu skvělá

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173231

Úžasný příběh... do knihy jsem se zamilovala! Určitě doporučuji všem, co mají rádi lgbtq+ tématiku a trochu té detektivky

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173231

• 4 z 5 hvězdiček Deny registrovaný uživatel

Místy mi kniha připadala zbytečně protáhlá. Děj je ovšem zajímavý a má dobrou zprávu. Knihu doporučuju hlavně fanouškům young adult a pokud máte rádi knihu Skrytá píseň od Valentiny Nazarové, tak se vám tahle bude líbit taky.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173231

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Příběh, který na začátku vypadá, že to bude přemítání nad stavem mysli šestnáctiletých kamarádů, ale nakonec to byl silný příběh, u kterého jsem si i pobrečela a zanechal ve mně spousty různých pocitů. Parta mladých kamarádů si založí kapelu. Každý z nich má své osobní i rodinné problémy (brácha kriminálník, matka alkoholička, hledání svobody, střídání chlapů,...) a snaží se je vyřešit po svém. Jednoho dne zmizí Noami, členka jejich kapely, která se najde po osmi týdnech v řece, téměř bez života. Policie si myslí, že utekla a pokusila se spáchat sebevraždu, ale kamarádi se spojí a začnou pátrat po pravdě. Síla přátelství, i přes různé problémy, je k pravdě dovede. Silný příběh plný emocí, o dnešní době, o dnešním světě. O tom, jak si musí najít mladí lidé své místo. A někdy to není vůbec jednoduché. O tom, jak virtuální svět internetu je nebezpečný, ale zároveň nám může pomoci. Příběh o tom, že co se zdá být jako pravda, pravdou být nemusí. Myslím, že knihu budu ještě dlouho vstřebávat. Určitě si přečtěte, stojí to za to.

Kniha, YOLI, 2019, 9788076173231