4.9 z 5 145 hodnocení čtenářů

135× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Ondřej

kniha je dobrá jako film

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 5 z 5 hvězdiček Veronika

Na tomto filmu jsem byla v kině a můžu s čistým svědomím říci, že lepší film jsem neviděla. Tato skupina je nesmrtelná. V sále se snad sešli vsechny generace. Pro mě to byl neuvěřitelný zážitek, chvílemi jsem měla husí kůži. Musela jsem tento film mit doma.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 4 z 5 hvězdiček Linda

Pěkný film, Rami Malek podal výborný výkon. Krásné songy. Škoda jen, že film není víc "dokumentaristický" v tom smyslu, aby třeba události kolem zrodu kapely, nebo oznámení o tom, že má hlavní hrdina AIDS, odpovídaly skutečnosti. Takže je to prostě film na motivy života F. Mercuryho.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920294

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Majerová

Písničky od kapely Queen si vždycky ráda poslechnu, nikdy jsem se ale neřadila mezi skalní fanoušky. Tento film ve mně ale vyvolal hluboké zaujetí a pobláznění, což samo o sobě vypovídá o jeho kvalitách. Film není určený jenom pro fanoušky - naopak, dokáže zaujmout široké publikum napříč generacemi, což je něco vskutku výjimečného. Tvůrci se nedrželi striktně reality, což by pravým fanouškům mohlo vadit, ale je třeba myslet na to, že skutečně nejde o dokument. Cílem je zaujmout a proto je někdy potřebné si určité chvíle ze života přetvořit, ať už ten život byl sebevíc netradiční. Rami Malek se do role Freddieho hodí skvěle a byla jsem velmi překvapena, že nebyl první volbou. Jeho bizardní vzhled je jednoduché si spojit s Freddiem, ale také pasuje k jeho netradičnímu charakteru. Pokud jde o vzhled, nedokážu nepodotknout šílenou podobnost Briana a herce, který ho zde ztvárnil. Je to šílené. Všechny hlavní role ale byly obsazeny skvěle a je vidět, že klukům na tomto projektu záleželo. To, že se naučili hrát na nástroje, je krásná ukázka profesionality a moc se mi líbí, že do hudebních částí byl zakomponován i hlas Ramiho, a že to nebylo čisté zpívání na playback. V průběhu filmu je skvěle zaznamenán duševní vývoj všech postav, který se projevil i na jejich vzhledu. Maskéři a kostyméři si tady mohli vyhrát. Poukázání na Freddieho silně blízký vztah k Marry byl nádherný a určitě jej považuji za důležitou složku filmu. Její přijetí toho, kým Freddie je, bylo zahráno skutečně s láskou a přátelstvím. Člověk se necítil špatně jenom kvůli ní, ale i kvůli Freddiemu. Protože to v životě skutečně neměl jednoduché. Co se týče otázky homosexuality, myslím, že si s tím filmaři pohráli dobře. Není to nijak urážlivé a neukazuje to homosexualitu ve špatném světle, i když ve výsledku to tak (vzhledem k některým scénám) mohlo dopadnout. Miluji to malé cameo Adama Lamberta, který nyní s Queen vystupuje. Film jako celek je plný humoru a každá jeho část má své opodstatnění - upřímně, řekla bych, že jde o jeden z nejlepších filmů poslední doby. Od scénáře, po herecké výkony až k editaci. Krása. Na filmu jsem byla prvně v kině se školou, a ve chvíli, kdy se objevily titulky a zazněla závěrečná píseň, nikdo z nás nenašel odvahu se zvednout. Všechny nás to silně ovlivnilo a nechtěli jsme přijít o jedinou vteřin. Na plátně film samozřejmě působil lépe, přeci jen ta atmosféra a písně vyniknou. I doma se na něj ale ráda dívám. Mrzí mě, že se do konečné pasáže nevešel celý koncert, tvůrci jej ale natočili a vydali dodatečně, což považuji za velice vstřícný a milý krok vůči fanouškům. Nenapadá mě nic, co bych filmu mohla vytknout. Určitě bych jej doporučila - komukoliv.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920294

• 5 z 5 hvězdiček Dominika

Prostě nádhera. Neměla jsem téměř slov. Samozřejmě jsem na konci brečela. Hlavnímu herci se povedlo mistra ztvárnit až neuvěřitelně dokonale.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 5 z 5 hvězdiček D.

Film je úžasný, moc doufám, že vyhraje všechny ceny, co jdou! Nejhezčí je závěrečná scénka, kde zpívalo celé kino.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 5 z 5 hvězdiček Robert Koch

Super kniha. Moc jsem z ní odvařený.

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 5 z 5 hvězdiček Pavla

Pěkné fotky ze zákulisí. Škoda, že jich pár poukazuje na vystřižené scény, které se do filmu nedostaly.

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 4 z 5 hvězdiček Renata

Kniha se mi četla dobře, spousta zajímavostí a fotek . Jen bych vytkla malé písmo, zvlášť u komentářů fotografií.

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 5 z 5 hvězdiček Martin

Hezký film, super zvuk.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920294

• 3 z 5 hvězdiček Jaroslava Vintrová

Koupila jsem si DVD a film je pěkný. Děkuji.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 5 z 5 hvězdiček Jarmila Hejdová

Kupovala jsem DVD jako dárek, a spokojenost byla veliká :-)

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 5 z 5 hvězdiček Iva

Nádherný film.100% spokojenost. Můžu sledovat stále dokola!

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920317

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Ivanisková

Kniha je skvělá, ale je hlavně pro fanoušky filmu. Obsahuje nádherné fotografie, které divákovi ukáží hlavně zákulisí, a text o tom, jak se film připravoval. Mě, jako nadšenci do tohoto filmu, nesměla chybět, a už ji mám schovanou doma v knihovničce.

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 5 z 5 hvězdiček Klára Vrtilková

Krásný film

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 5 z 5 hvězdiček Jozef Benus

Amazing, Magnificent, Thrilling!!! Jedním slovem nepopsatelný. Je to vzpomínka na krásné mládí. Jako náctiletí jsme byli hladoví po jejich písničkách. Jejich písničky se nedaly neposlouchat. Film sem viděl po prvé v předpremiéře v kině. Mohl by se na to koukat každý týden. Je to vzácný dárek, mít doma takové velikány, jako byla a je skupina QUEEN. Jejich představitelé ve filmu včetně úžasného Rami Malek odvedli bezvadnou práci. Velké díky všem.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920294

• 5 z 5 hvězdiček Šárka Karásková

Krásné fotografie z natačení. Vhodný dárek. Doplňuje DVD, či Blu ray.

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588

• 5 z 5 hvězdiček Šárka Karásková

Skvělý film, Rami Malek podal výkon perfektně. Proto jsme si ho zakoupili i domů.

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978920294

• 3 z 5 hvězdiček Alena Špaňková

Moc hezký film, silný příběh, skvělá hudba

Film, Bontonfilm, 2019, 8596978583864

• 3 z 5 hvězdiček Malia

Za mě velká poklona Ramimu!❤ Film je dokonalý,vážně nejlepší,co jsem kdy viděla. Queeni jsou pro mě srdcovkou,vyrůstala jsem na nich. Musím říct,že Rami Malek je za mě nejlepším hercem. Ztvárnil Freddieho do posledního detailu. Skutečně se všechny jeho pohyby,jeho řeč a všechno ostatní,učil do detailu a je to vidět. V kině slzičky padaly stále. Opravdu jedno veliké WOW a dík za tenhle film. + Gratulace za zlaté Glóby. Gratulace za 4 Oscary! Bohemian Rhapsody získalo 3 Oscary a Rami získal 1 Oscara za nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli. Opravdu dokonalost!❤ Kdo ještě neviděl,určitě běžte,stojí to za to!❤

Kniha, Bontonfilm, 2019, 9788075654588