4.9 z 5 10 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Radka Kovaříková registrovaný uživatel

Úžasná série knih, každá kniha o někom jiném, přitom všechny něco spojuje. Knihy si určitě ještě přečtu mnohokrát, jsou to takové pohádky pro "starší".

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977

• 4 z 5 hvězdiček Oldřiška Schüllerová registrovaný uživatel

I když Scarlet nebyla moje nejoblíbenější i tak jsem si knihu hodně užila. Meyer prostě vytvořila z pohádek svět, který moc pohádkový není. Líbí se mi jak je příběh zamotaný a jak různé charaktery vytvoří zajímavé přátelství.

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977

• 5 z 5 hvězdiček Denisa registrovaný uživatel

Místo vlka se tu setkáváme s lidským hybridem nesoucím jméno Vlk. Autorka vymyslela prostě skvělý retelling. :)

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977

• 5 z 5 hvězdiček Klara registrovaný uživatel

Byla jsem moc ráda, že byla knížka nejen o Scarlet. Takovéhle druhy knih mám ráda a Vlka jsem si hned zamilovala.

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977

• 5 z 5 hvězdiček Shira009 Uživatel aplikace KDčko

Scarlet je pokračováním oblíbené série Měsíčních kronik, které svého času ovlivnily nespočet čtenářů i autorů. Marissa Meyer je skvělá vypravěčka a velice elegantním způsobem proplétá dějové linie s osudy všech zúčastněných. Můžete se tak těšit nejen na Scarlet s Vlkem, ale i na Cinder (já tu sarkastickou kyborgu prostě žeru), mladého císaře Kaie či charismatickou Levanu. Ostatně každá další vykreslená postava dává příběhu zcela nový rozměr. Rusovlasá rebelka a něžný hromotluk jsou po všech stránkách sympatické postavy, které působí komplexně a uvěřitelně. A i přesto, že Cinder s Kaiem pro mě měli větší kouzlo a chemii, budete je zbožňovat. Líbí se mi, jak autorka jejich vztah pojala. Každičká interakce mezi oběma je nabitá erotickým napětím, které je cítit z každé další otočené stránky. Také nesmím opomenout "kapitána" Thorneho, který mě naprosto odzbrojil svým optimistickým přístupem a smyslem pro humor. Pokud se zaměřím na styl jako takový, autorce není co vytknout. Kniha je napsaná poutavým, dynamickým jazykem a díky živým popisům zapomenete na okolní svět. Scarlet plynule rozvíjí tématiku (která se točí primárně kolem identity a svobody) a čtenáři předkládá několik otázek k zamyšlení. Co vlastně znamená být člověkem? Jak daleko jsou jednotlivci ochotni zajít, aby ochránili to, co je pro ně důležité? .. a mnoho dalšího. Marissa Meyer nad vší pochybnost vytvořila dobrodružný příběh o kyborgské Popelce a rebelující Karkulce, který boří předsudky a v rámci žánru je rozhodně nadprůměr.

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Pospíšilová registrovaný uživatel

Příběh princezny Cinder pokračuje a setkává se s Scarlet, tedy červenou Karkulkou, která není obyčená holka jak ji známe z knih, ale silná nezávislá žena, která ví jak zacházet se zbraní. Kniha mě velice nadchla a když se ukázalo, že Vlk je klaďas, začala jsem mu šíleně fandit, zároveň ale nechybí návázání na Cinder, která utíká před měsíčním zákonem.

Kniha, Egmont, 2017, 9788025224977