5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů

• Pavel Reinelt registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Výborná kniha, dobře přeložená, pěkné ilustrace, slovník některých slov přímo v knize. Čtivé i pro průměrné angličtináře.

• Daniel registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Pribeh knihy je jazykove zpracovan velmi srozumitelne, byt obsahove je mozna trochu slozitejsi. Jak se stalo u autora dobrym zvykem, je kniha doplnena krasnymi ilustracemi. Zde i s doplnenymi vyrazy ilustrovaneho objektu vhodne doplnujici prilozeny slovnik na konci knihy. Knihu lze vrele doporucit.

• Radek K. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Knihu jsem zakoupil za účelem zlepšit svou angličtinu a v tomto ohledu mě nezklamala. Navíc, byla to příležitost nahlédnout do ruské literatury 19 století, se kterou jsem do té doby neměl žádnou zkušenost. Složitost textu od výběru slov po gramatiku odpovídá doporučované úrovni B1+/B2, a kniha se velmi dobře čte. Přesto byly pro mě některé pasáže "výzvou". Za což jsem velmi rád, protože mi kniha pomohla obohatit slovní zásobu a procvičila v gramatice. Velmi jsem ocenil anglicko-český slovníček na konci knihy, kde lze vyhledat neznámé slovíčka. Působivé jsou také ilustrace, některé z nich s popisky, takže poslouží i jako takový obrazový slovník. Co mě velice překvapilo, byla vynikající kvalita zpracování knihy. Od vazby, přebal knihy, tisk či výběr gramáže papíru, vše je velmi dobře sladěno. Knihu vřele doporučuji nejen pro osobní potřebu, ale nebál bych se ji koupit i jako dárek.

• Lucie Teplá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha se čte dobře a i když jsou zde neznámá slovíčka, pomůže Appendix přímo v knize. Od stejného autora mám i knihu Animal Farm, s kterou jsem byla také spokojena a proto jsem si koupila i Hero of our time. Knihu doporučuji.

• Lukas registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

Kniha se velice dobře četla. Svoji angličtinu bych sice ohodnotil jako C1, ale i tak zjednodušený překlad působil naprosto přirozeně a kniha zůstala i po zjednodušení čtivá. Naopak jsem ocenil, že jsem nemusel hledat neznámá slovíčka ve slovníku a většinu slovíček které jsem neznal, jsem našel přímo v knize a to například formou obrázku s popisky.