5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček J@ registrovaný uživatel

Bezvadna kniha. Spoustu veci jsem vedel a znal ale zahanbene musim priznat ze jsem se dozvedel radu velmi zajimavych a pro me novych veci, elementarnich veci o vesmiru, orbitalnich drahach, a velmi me prekvapuje ze takove veci neznam ze ZS. Kniha je velmi ctiva.

Kniha, XYZ, 2020, 9788075977281

• 5 z 5 hvězdiček Adam F. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Perfektní knížka od skvělého autora. Ať už autor vypráví o historických událostech plných zajímavých informací, vysvětluje základní fyzikální zákony či podává informace o novodobém cestování do kosmu, Kniha vás nepřestává upoutávat.

Kniha, XYZ, 2020, 9788075977281

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina Nováková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Naprosto fantastická kniha o kosmonautice - je napsaná velice čtivou a hlavně snadno pochopitelnou formou alá Daniel Stach. Jak je psáno již níže, střídají se příběhové kapitoly s kapitolami naučnými. Doporučila bych jí pro všechny, kteří se o vesmíru a kosmonautice chtějí dozvědět něco víc než to co je v učebnicích, a je fuk jestli jste žák druhého stupně nebo žena v kristových letech či pán před důchodem. Jako dárek? Rozhodně ano. Kniha má klasický formát a necelých 250 stránek, takže to není žádná bichle, která každého vyděsí :-) Velké množství, s citem vybraných, fotografií je samozřejmostí. Pokud jste fanoušek kosmonautiky, koupí knihy podpoříte českého autora - Michael Voplatka je jedním z redaktorů oblíbeného webu Kosmonautix.

Kniha, XYZ, 2020, 9788075977281

• 5 z 5 hvězdiček Petr Schindler registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Velice čtivá knížka o kosmonautice. Vše je napsáno formou, která je určitě přístupná každému čtenáři. Střídají se příběhové kapitoly, ve kterých je popsána konkrétní historická událost, a kapitoly naučné, ve kterých je pak trochu detailněji popsané a vysvětlené jedno téma. V knize se dočtete o všem od prvních letů do kosmu až po popis běžného dne astronauta na vesmírné stanici.

Kniha, XYZ, 2020, 9788075977281