0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba223 Kč
Běžně 249 Kč
Kniha
329 Kč s DPH
Jsme transparentní
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět. Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha… Přejít na celý popis
Až do 21. dubna 2024 budete mít dopravu do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny v České republice ZDARMA! Více informací
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět. Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu. Kapitoly: Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma) Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí Elementy obsahové strategie; cíle SMART Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.) Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího. O autorovi: Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).
5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
4× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel
Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)
Kniha, Zoner Press, 2015, 9788074131769
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.