Webcopywriting pro samouky
Kniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení ZDARMA od 300 Kč, v pátek 26.4. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
329 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový… Přejít na celý popis
-
299 Kč s DPH Ihned ke stažení
-
299 Kč s DPH Ihned ke stažení
23. dubna je Mezinárodní den knihy, proto jsme si pro vás na tento týden přichystali speciální dárek Více informací
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
- Nakladatel
- Zoner Press
- Rozměr
- 170 x 233 x 15
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.01.2015
- isbn
- 978-80-7413-176-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 25.11.2022
- ean
- 9788074131769
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
4× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel
Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)
Kniha, Zoner Press, 2015, 9788074131769
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Maloobchodní cena
Minimální prodejní cena:
329 Kč
Nápověda
Články, které stojí za pozornost
- Jaro plné změn: Předělali jsme tři prodejny!
- V jámě lvové – Dostanou konečně ti ufouni po tlamě, nebo lidstvo padne? | RECENZE
- Limitovaná edice, pokračování hororové série a další knižní novinky | Vůně nových knih #14
- Dějiny temné i tajemné - odhalte záhadné české zločiny | RECENZE
- Je možné zabránit vraždě, která se stala? | Bookcheck - Stane se včera
- Ďáblův deník – Nahlédněte do mozku nemilosrdného sériového vraha | RECENZE
- Máme pro vás audioknihu zdarma! Pojďte si pro ni
- Dny v knihkupectví Morisaki – udělejte si pohodové odpoledne v japonském antikvariátu | RECENZE
- 6 nejčtivějších dubnových novinek plus jedno exkluzivní vydání navíc!
- Tíživé ticho - Robert Bryndza přináší strhující survivor thriller | RECENZE
- Chtěli byste předem znát délku svého života? | Bookcheck Život na míru
- Uvidíme se v srpnu – posmrtně vydaný román G. G. Márqueze je sexuální dobrodružství, ze kterého se vám rozbuší srdce