Web ostrý jako břitva

Autor Jan Řezáč

Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 9 Kč dárek zdarma v hodnotě 329 Kč

Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne… Přejít na celý popis

Velikonoční sleva 20 % pro všechny členy Klubu Knihy Dobrovský Za klubovou kartičku od zajíčka slevičku. A rovnou 20 % na celý nákup! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

„Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.“ Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“. Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí. Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč. Webdesigneři Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera. Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studia nebo See-Think-Do framework. Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu. Zadavatelé projektů Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera. Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila. Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled. Řekli o knize: „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“ Marek Prokop konzultant „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“ Robert Vlach podnikatelský poradce, zakladatel www.NaVolneNoze.cz

Sdílet 0

Nakladatel
House of Řezáč
Rozměr
15x285x215mm
isbn
978-80-270-0644-1
Počet stran
216
datum vydání
13.11.2016
ean
9788027006441
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština
  • Marek Prokop Marek Prokop

    „Už jsem myslel, že se toho nedožiju, ale povedlo se. Po 15 letech existence oboru jsme se dočkali první české knihy o webdesignu, ze které se skutečně jde začít učit webdesign.“

  • Robert Vlach Robert Vlach

    „Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“

  • Jan Kvasnička Jan Kvasnička

    „Konečně! To je to slovo, kterým se dá kniha jednoduše vyjádřit. Konečně existuje návod, jak přemýšlet nejen u návrhu webu. Perfektně bortí mýty o celkovém přístupu a ukazuje, kolik práce stojí za opravdu kvalitním webem. Nechte si zbořit své iluze a ponořte se do návrhu webu z jiného pohledu, díky kterému budou Vaše weby pro klienta opravdu velkým přínosem. Klienti, nebuďte pasivní, je to především o Vás. Šířit, šířit a šířit tuto knihu, ať vzniká co nejvíce úspěšných webů.“

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.2 z 5 14 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • 5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel

    Super přehled o tom, jak přemýšlet nad návrhem webu.

    Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

  • 1 z 5 hvězdiček Milda registrovaný uživatel

    Web ostrý jako břitva... Název pěkný, realita jiná. Čekal jsem, že se z knihy naučim nějaké vychytávky, ale opak je pravdou. Po přečtení jsem se koukl na jeho stránky a vzhledem k tomu jaké UX jsem zde viděl a jaké chybičky jsem ve validátoru našel, tak spíš bych (já být na jeho místě) knížku nevydával. Normálně bych recenzi nepsal, ale vzhledem k jeho samochvále mi to nedalo :-D . Nejsem jeho konkurent, mám to pouze jako koníček...no, čekal jsem od něj (když je takový profík) a od knížky více..

    Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

  • 2 z 5 hvězdiček ANONYM registrovaný uživatel

    Dle hodnocení usuzuji, že hodnocení 4+ mu dali pouze jeho kolegové a příbuzní, protože by opravdový wedesigner (který jen nemluví, ale i opravdu dělá webdesign a má s ním zkušenosti) by tuhle knihu tak nadšeně nehodnotil ( už vzhledem k odbornosti). Ano, není o programování a kódování, ale i tak si myslím, že když je to pro webdesignery, tak by tam HTML a CSS mohlo být, pokud to má zkušenému opravdu něco dát...anebo to snad autor neumí? Některé části byli poučné, to ano, ale že bych o této knize říkal, že je to konečně pořádná kniha o webdesignu (tak, jak v popisku tvrdí sám autor), tak to rozhodně ne. Knihu mi dal kdysi bratr, jelikož mě velmi zajímala. Přečetl jsem ji nedávno s očekáváním, že opravdu bude taková pecka, jak se o ní všude psalo...no, myslím si, že šest stovek, je za několik listů s obrázky až až...

    Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

  • 5 z 5 hvězdiček Zdeněk Pikulik registrovaný uživatel

    No, co napsat k publikovaným recenzím? Po jejich přečtení bych nabyl dojmu, že se jedná o knihu s minimální obsahovou hodnotou s vynikajícím PR. Kdepak, pokud to s podnikáním v oblasti realizací webů myslíte opravdu upřímně a vážně, tak tato kniha je opravdu velice vhodná. V žádném případě ale není snůškou hotových řešení, dokonce si vlastně nevybavuji byť jediné řešení. Je to již dlouho, co jsem ji četl, proto se mohlo stát, že bych nějaké opomenul. A to je právě důvod, proč by ji měl přečíst ten, kdo by chtěl tuhle práci dělat mistrně. Neposouvá Vám konkrétní zpracování, řešení, protože co je dnes dobré, tak je za chvíli out. Přináší ale komplexní náhled na celou problematiku tohle řemesla, která je a vždy bude aktuální. Pochopení souvislostí, které, a to je bohužel častý nešvar, jsou velice opomíjené. Hledáte-li kódy, tak se tomuto počinu vyhněte velkým obloukem...hledáte-li však cestu, jak dělat weby s budoucností, skvělé Vás nasměruje.

    E-kniha, House of Řezáč, 2014,

  • 2 z 5 hvězdiček Simona registrovaný uživatel

    Přidávám se k několika hodnocením níže – do knihy jsem investovala na základě dobrých hodnocení, realita však jiná. Obsahově nejde do hloubky, jsou to za mě spíš jen takové poznámky. Co se týče formátu – značné typografické nedostatky, člověk neví, kde má začít, musí neustále s knihou manipulovat kvůli poznámkám natočeným o 90 stupňů. Vazba naprosto nekvalitní; kniha se mi po zhruba týdnu začala celá rozpadat. Za přínos považuji odkazy na literaturu za každou kapitolou.

    Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

  • 5 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel

    Skvělá kniha pro webové designéry, kodéry i markeťáky a vlastně všechny, kteří se o tvorbu webů jen trochu zajímají. Kdyby ji všichni znali, tak bychom měli jen krásné weby jako např. knihydobrovsky.cz

    Kniha, House of Řezáč, 2016, 9788027006441

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda