Hra pro tvoření čísel - Nuly a číslice

Učebnice

Do košíku

18 Kč s DPH
Běžně 19 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

Sada 10 ks - pro 10 žáků. Pomůcku je vhodné používat ve 2. pololetí 4. ročníku a v 5. ročníku. Žáci proužek s nulami rozstřihnou na dvě části - pro tvorbu přirozených čísel a desetinných čísel, číslice rozstříhají jednotlivě.Pomůcka (hra) vede ke správnému sestavování, čtení i psaní velkých, event. desetinných čísel, k… Přejít na celý popis

J. T. Geissinger: Nádherně krutý Pocit bezpečí může být pouhou iluzí. A že ne každý zachránce je hrdina... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Sada 10 ks - pro 10 žáků. Pomůcku je vhodné používat ve 2. pololetí 4. ročníku a v 5. ročníku.

Žáci proužek s nulami rozstřihnou na dvě části - pro tvorbu přirozených čísel a desetinných čísel, číslice rozstříhají jednotlivě.
Pomůcka (hra) vede

  • ke správnému sestavování, čtení i psaní velkých, event. desetinných čísel,
  • k orientaci v číselných řádech,
  • k orientaci v číslech s několika nulami na konci nebo uprostřed čísla.

Příklady využití (úkoly):
     a) Jmenujte jednotlivé řády postupně od základních jednotek a ukazujte je na nulách.
     b) Moje číslo má 3 jednotky, 2 desítky, 5 tisíců. Přečti sestavené číslo. Na přečtení čísla je dobré vyvolat víc žáků. Kolik je v tomto čísle nul a na kterém řádu? Obměna: Na místo desítek polož pětku, na místo desetitisíců  polož osmičku, ... Několik žáků číslo opět přečte. Sestavená čísla je vhodné zapsat na papír/do sešitu.
    c) Vezměte si dvě číslice (např. 3 a 5) a sestavte číslo 30 500. Kontrolu provádějte dotazem na počet nul (Kolik nul je mezi 3 a 5, kolik za 5). Znova nechte žáky přečíst, rozložit v desítkové soustavě, zvětšit/zmenšít o 1, 10, 100, o čtyři stovky, o dva desetitisíce .... Se stejnými číslicemi opakujeme úkoly sestavte číslo 50 300, 53 000, 503 000, ..., sestavte nejmenší čtyřciferné číslo, největší pěticiferné číslo, ....
    d) Skládejte víceciferná čísla, která někdo nadiktuje (např. 43 070). Žáci dál s číslem pracují - číslo přečtou, určují jednotlivé řády (i na přeskáčku - kolik má toto číslo stovek, desítek, tisíců, jednotek, desetitísíců, čeho má 3, čeho 7, čeho 0, ...?

Pozn.: Každý žák pracuje se svou pomůckou, učitel má dobrý přehled o práci žáků a snadno je zkontroluje, upozorní na chybu. Žáci potřebují mít pocit, že je učitel vidí všechny.

Sdílet 0

Nakladatel
Nová škola
isbn
8595606701106
ean
8595606701106

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 18 Kč Nápověda