5.0 z 5 hvězdiček
kniha357 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má… Přejít na celý popis
Dá se v lásce blafovat stejně jako v pokeru? Více informací
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název „Mýty našeho školství“.Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky.
4.0 z 5 3 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.