0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha ( měkká vazba )
349 Kč s DPH
Jsme transparentní
Simon Sinek's recent video on 'The Millennial Question' went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time.Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success… Přejít na celý popis
Naplňte si svou čtečku skvělými romány s 30% slevou a ulehčete svým peněženkám i zavazadlům. Více informací
4.4 z 5 17 hodnocení čtenářů
8× 5 hvězdiček 7× 4 hvězdičky 2× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
4 z 5 hvězdiček Zuzka registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.
Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554
4 z 5 hvězdiček Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel
Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.
Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554
3 z 5 hvězdiček Pete registrovaný uživatel
Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.
Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554
5 z 5 hvězdiček Kristyn registrovaný uživatel
Pecka pecka pecka!
Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554
3 z 5 hvězdiček PM registrovaný uživatel
Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5
Kniha, Penguin, 2018, 9780241958223
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.